Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hei jeg fikk forstørret brystene mine for rett over 2 uker siden, de har begynt å bli en del myke, men håper de blir enda mykere. Hvor lang tid tok det før deres bryster fikk det endlige resultatet? Å ble de skikkeligt myke, eller er de litt fastere enn ellers? Føler meg uansett tusen ganger bedre etter å ha ammet 3 barn, så om de ikke blir helt kjmepe myke så er det så verdt det. La kunn inn 225 gram ihvert bryst så det er ikke så mye.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Hei. jeg la inn 260g for ca 2 1/2 år siden. jeg syntes det tok ett par mnd før jeg kunne kjenne det endelige resulatet. jeg var ganske mørbanket å sår etter 2 uker- så da var de fortsatt ganske harde. nå er de veldig myke, og jeg kjenner (såklart) ikke at jeg har proteser engang:) Så godt å høre at du er fornøyd med resultatet:) Med tiden så blir arrende mindre synlig, du kjenner ikke at du har proteser å de blir mykere etterhvert Klem fra meg:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 12:37 her igjen. Jeg syntes brystene mine er som vanlige bryst uten silikon. De er veldig myke:) Verken du eller jeg har lagt inn mye, så det vil nok kjennes veldig naturlig ut kontra om du hadde langt inn over 400g:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Tusen takk for svar, det var godt å høre:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Glemte å si at jeg fikk lagt dem under brystmuskelen, men de blir vel like myke om de blir lagt under eller over brystmuskel. Håper jeg:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Det vet jeg ikke, men det blir hvertfall penere å legge det under brystmuskelen. Mine er hvertfall veldig myke, å de er jo lagt under muskelen. 2uker etter operasjonen var mine fortsatt veeeldig harde , men det er de ikke nå Så de blir nok mykere når kroppen får leget seg litt til, og implantatene får tatt ordentlig bolig i kroppen din:) Hilsen meg som svarte over her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå