Gå til innhold

Til dere med brystproteser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg fikk forstørret brystene mine for rett over 2 uker siden, de har begynt å bli en del myke, men håper de blir enda mykere. Hvor lang tid tok det før deres bryster fikk det endlige resultatet? Å ble de skikkeligt myke, eller er de litt fastere enn ellers?

Føler meg uansett tusen ganger bedre etter å ha ammet 3 barn, så om de ikke blir helt kjmepe myke så er det så verdt det. La kunn inn 225 gram ihvert bryst så det er ikke så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg la inn 260g for ca 2 1/2 år siden. jeg syntes det tok ett par mnd før jeg kunne kjenne det endelige resulatet. jeg var ganske mørbanket å sår etter 2 uker- så da var de fortsatt ganske harde. nå er de veldig myke, og jeg kjenner (såklart) ikke at jeg har proteser engang:) Så godt å høre at du er fornøyd med resultatet:) Med tiden så blir arrende mindre synlig, du kjenner ikke at du har proteser å de blir mykere etterhvert :)

Klem fra meg:)

Skrevet

12:37 her igjen. Jeg syntes brystene mine er som vanlige bryst uten silikon. De er veldig myke:) Verken du eller jeg har lagt inn mye, så det vil nok kjennes veldig naturlig ut kontra om du hadde langt inn over 400g:)

Skrevet

Tusen takk for svar, det var godt å høre:)

Skrevet

Glemte å si at jeg fikk lagt dem under brystmuskelen, men de blir vel like myke om de blir lagt under eller over brystmuskel. Håper jeg:)

Skrevet

Det vet jeg ikke, men det blir hvertfall penere å legge det under brystmuskelen. Mine er hvertfall veldig myke, å de er jo lagt under muskelen. 2uker etter operasjonen var mine fortsatt veeeldig harde , men det er de ikke nå:) Så de blir nok mykere når kroppen får leget seg litt til, og implantatene får tatt ordentlig bolig i kroppen din:)

Hilsen meg som svarte over her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...