Gå til innhold

Hva er planene i dag folkens?? Her blir det ryddig av

Anbefalte innlegg

Skrevet

terassen, få inn alt før vinteren setter inn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det minst mulig arbeid, nyter siste fridag på lenge. Jobben er blitt mye mer slitsom nå som jeg er gravid....

Skrevet

Kveldsvakt på sykehjemmet.

Skrevet

Jeg skal rundvaske kjelleren. har nettopp pusset opp badet nede og det er støv overalt, så hele kjelleren skal få en overhaling i dag. håper egentlig at det hjelper på fødsel også, så kanskje når vi er ferdige kan vi dra på sykehuset :)

Skrevet

Skal ut å gå en lang tur, så skal venninna mi holde babyshower for meg :) litt spent på hvordan det blir, hater å være i sentrum! Men veldig hyggelig at hun har lagt så masse engasjement i det :)

Skrevet

Vesla blir henta av pappan sin etterpå for noen timer. Skal trene og lese til prøve :)

Skrevet

Ryddet alt inn forrige søndag. Idag skulle vi (jeg, barn og hund) ta oss en tur i marka men tror det er noe influensa/forkjølelse på gang her. Fryser, svetter litt, kjempetett og en voldsom hodepine:( Går det noe sånt nå forresten?

Blir ihvertfall innedag her:( Boring.

Skrevet

Det snør ute, så her blir det koselig familiestund for dagen, ryddet inn utemøbler ol i går.. Var det som sto på planen i dag, men siden det ble spådd snø, tok vi ingen sjanser.. Bor så tett opp under fjellet (5 min til fjellbommen) at vi aldri vet om det kommer noen fjoner eller noen cm med snø..

Så da skal vi først bake boller, så lage kakao, samboeren er ute og henter ved, også blir det vel monopol i dag, kanskje en film eller to.. Og se på en "hoppende" gravid mage, og håpe det snart blir en fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...