Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er norsk, far tysk. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Begge to er på min navneliste begge er nydelige. Leona er kanskje hakket søtere?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Ops, la inn før den var ferdig. Leona er søtere, Adriane er mer elegant og voksent. Så vanskelig å velge før man har sett ungen kanskje?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Hvorfor ikke Leona Adriane:)? Synes de passa godt sammen jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå