Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Noe har skjedd. Han har aldri vært så kåt før som nå. Nå er han steinkåt nesten hele tiden. Så fort ungen våres tar en formiddags blund el noe så er kølla hans stiv som en stein. Og det er ikke snakk om sex han vil ha. Det er snakk om blowjob all the time. Han har jo blitt helt avhengig jo.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Det skrives om mange rablende menn her inne i dag... Er det en konspirasjon?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Må være ett eller annet. Begynner å bli sliten i kjeven av denne mannen kan man si. HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg sa til min eks at jeg hadde fått bruskdannelser i kjeven og fått beskjed av legen om å ikke gape for lenge av gangen. Da slapp jeg unna blowjobene..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 kanskje det er det jeg skal gjøre.. Men da ender vel opp med at jeg skal runke han i stede vel..!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Si at det er hver sin tur! Haha Greit at det blir noe på begge!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Det er jo veldig merkelig at han ikke vil ha sex med deg, men heller bare en kjapp runde.. Høres veldig egoistisk ut, og du må selvsagt insistere på two way communication
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Problemet er ikke det at ikke vil ha sex med meg(for det vil han hele tia) men er som han er avhengig av blowjob som noen er avhengig av dop.... Vi har som regel sex, men det varer som regel i 30 min til han da sier"kan du suge meg?"... Skulle nesten tro han er sexavhengig :S, er slitsomt da jeg ikke orker og ha sex hver dag.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå