Nina 40+ Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hei dere, Jeg er 21+6 og har den siste tiden fått tiltakende plager med smerter knyttet til oppblåst mage/tarm. Det går greit gjennom dagen, spiser grovt brød med sunt pålegg, men etter middagen (spiser sunt) så får jeg så vondt i øvre del av tarmen (under ribbeina). Sviende smerte og veldig oppblåst. Har antakelig en følsom tarm, og når den blir oppblåst og i skvis så gjør det litt vondt. Men er litt bekymret. Er det flere her som har det på samme måten? Er ellers i fin form! :-)
happykris Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har også vært plaget med dette, to ganger. Første gangen hadde jeg sterke smerter både høyre side, venstreside, under brystet og rett over symfysen. Jeg var livredd for at dette hadde noe med barnet å gjøre, og var på nippen til å dra på legevakta. Men jeg syntes smertene var lokalisert på alle andre steder enn der livmoren var, og etterhvert konkluderte jeg at det var luftsmerter og forstoppelse i tykktarmen. Etter en halv liter med sviskejuice og noen timer på sofaen så begynte det å rumle voldomt i magen. Resten kan du sikkert tenke deg. Så mitt råd er SVISKERJUICE. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå