Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Huset er et rot.. Skulle ha vasket, skittentøyskurven er stapp full. Senga til baby er ikke redd opp.. STRESSENDE! Jeg er så sliten av vondt i ryggen og magen at jeg ikke orker noe, har kastet opp i hele natt og i går.. Og kjæresten er det ikke noe hjelp i Føler meg som en dårlig mor allerede, ingenting er på stell!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Senga til babyen trenger ikke å være redd opp vet du;-) Dette ordner seg, legg deg ned og slapp av og be mannen din sette over en vask.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Sånn hadde jeg det også før forrige fødsel, spøy ti ganger om dagen, gikk på krykker og hadde senebetennelse og i nakken pga krykkene. Men vet du hva? jeg måtte bare rydde og vaske likevel? jeg visste jo at jeg ikke ville ha overskudd til det når babyen kom. Når det gjelder kjæresten din så må han bare få seg et spark i ræva!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg spyr bare jeg snur på hodet.. Har siden klokken 8 i dag morres kastet opp 6 ganger. Nå er det bare magesyre igjen.. Kan virkelig ikke gjøre noe annet enn å ligge å se på rotet. Prøvde å brette klær, endte med enda mer klesvask.. Magen er steinhard og jeg er trøtt etter mange søvnløse netter. Nekter å tro at du klarte å rydde og vaske om du var i den tilstanden jeg er i 10.48. Kjæresten min har reist for å kjøre gocart med en kamerat, Så dårlig gjort! Jeg gråt og ba han bli, men det dreit han i!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå