Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Vanskelig å sammenligne siden det ene er guttenavn og det andre, i Norge, er et jentenavn
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 du burde kanskje vente og se hva du får først.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 OM det var meg som skulle velge hadde jeg valgt Andreas, men det er fordi jeg har gutter. Blir litt feil med Andrea da:-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Det ventes tvillinger. Usikkert om navnet skal være Andrea eller Andreas ;-) HI
☆☆☆ Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Regner med at det er en gutt, i og med at Andrea kan brukes til begge kjønn og Andreas bare til gutter. Ville ikke kalt en gutt Andrea i norge, da de fleste oppfatter det som jentenavn.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Har en sønn som heter Andreas, kunne aldri kalt en datter Andrea. Synes det er hverken fint eller "stygt".
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Venter du to gutter? Jeg hadde gått for Andreas.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Tror gutten skal fa navnet Andreas. Hvilket jentenavn passer isåfall til dette navnet?? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå