Gå til innhold

Når Utøya blir film..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ser det ut til å bli en elendig C film..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud, han Breivik får det AKKURAT som han vil. Han storkoser seg nok han nå, nå blir det jo til og med laget film om det han gjorde, akkurat som han ønsket: Oppmerksomhet. Jeg skal ikke se den filmen!

Skrevet

Så ikke dette før jeg la inn mitt innlegg... men fy fader jeg ble provosert asså!!!

Skrevet

Vel, tror nok dette er en hjemmelaget spøk for å få oppmerksomhet, og jeg tror faktisk ikke engang at det er amerikanere som står bak. Er bare å se på naturen, jeg er nærmest beinsikker på at klippene er spillt inn i oslofjorden, av og med nordmenn.

Skrevet

Står navnet på regissøren der da. Han har laget andre filmer.Naturen? USA har all verdens natur, også "norsk"

Skrevet

dette er hjemmesnekra.... slapp helt av... hadde det vært amerikansk hadde det vært myyyyyyyyyyyye ekstra effekter.

Skrevet

hehe sett mye amrikansk film du sikkert. Bare de som er på toppen av lista kanskje?

Skrevet

nei du. men det hadde ikke sett ut som en hjemmevideo.

Skrevet

09.55, Breivik sitter på isolat. han får ikke vite noe.

Skrevet

Selvfølgelig er den Norsk. Han kunne jo ikke snakke ordentlig Engelsk

Skrevet

Mange filmer fra USA som ser hjemmelaga ut... Slik som paramormal activity foreksempel...

Skrevet

A, B eller C film, norsk eller ikke, nå ble jeg kvalm! Jeg sitter med gåsehud og klump i halsen. Dette tror jeg kommer til å bli litt for "close to home" for mange nordmenn. Kunne tenkt meg å se den, men jeg tror ikke jeg kommer til å klare det. Kommer rett og slett til å gråte meg halvt ihjel.. Er egentlig litt skeptisk til hele filmen...

Skrevet

Hvis amrikanerne har fått det til å se ut som Norsk amatørfilm..og natur. Da har de jo truffet ganske godt. Men det er jo foreløpig bare en trailer...

Skrevet

Herregud, alle ser vel at dette er hjemmesnekra?

Dessuten så er det for dårlig engelsk og for mange skrivefeil til at det kommer fra en amerikansk produsent.

Bruk hue folkens!

Skrevet

Unødvendig å spre dette på nett. Syns ikke noe om slike linker.

Skrevet

HAHA 10.27 det står på forsia på VG!!!! Sooorry

Skrevet

Fordi filmselskapet er opprinnelig fra Romania. Men har vært en del år i Hollywood.

Skrevet

Om du leser på hjemmesiden deres ser du at de er opprinnelig fra Romania. Men flyttet produskjonen sin til Hollywood.

Skrevet

Så helt elendig og amatørmessig ut..

Skrevet

jada, for vg har jo aldri skrevet noe som ikke er sant før........

Skrevet

fOR EN ELENDIG TRAILER..! ups, caps. Men uansett, synes det er usmaklig at de starter å lage film så kort tid etter tragedien. Dette vil nok komme i norske historiebøker osv, det som skjedde på Utøya og vi var nok alle klar over at det også etterhvert ville blitt film ut av det. Men 3 knappe mnd etterpå, det er for kort tid :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...