Gå til innhold

Noen som kan mye om Leukemi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan msn være forholdsvis friske?

Må man ha mye blåmerker?

Hvodan arter sykdomsbilde seg?

Har en liten knott med hovnelumfeknuter. for mange hvite blodlegemer og lavt jern.

han virker jo frisk og fin men er veldig sliten og trøtt og klager i ny og ned på smerter i kne.

Blodprøvene er sendt vidre fra legen til helt ny og nøyaktig kontroll.. vi skulle diskutere svaret når jeg selv har time hos legen 21 oktober.. bare litt urolig i magen ang dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noe om det, men ønsker ikke å kommentere om jeg tror ditt barn har leukemi. Det vil bare bli spekulasjoner ut fra altfor lite fakta.

Disse symptomene kan være andre sykdommer også.

Dersom det skulle være leukemi så vær klar over at de fleste barn blir friske av dette. Dersom ditt barn skulle få kreft er leukemi den "snilleste" krefttypen og den som er enklest å behandle.

Når det er sagt så vil du nok få beskjed dersom det er leukemi før 21. oktober. Skulle det ut fra blodprøvene være mistanke om alvorlig sykdom så tar de kontakt med deg.

Jeg var alvorlig syk som barn med mistanke om leukemi. Jeg hadde masse blåmerker og var hos legen og tok blodprøver på morgenen. Kl 14 samme dag ringte legen foreldrene mine og ba oss reise til sykehuset.

Så tror nok ikke man venter om det mistankte om alvorlig sykdom.

Håper gullet ditt blir frisk igjen snart.

Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...