Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 jeg er forelska...og ikke i min samboer. Jeg er forelska i en som jeg vet er betatt av meg og det er grusomt...har bare lyst å rive av han klærne og "hoppe" på han... men jeg kan jo selvølgelig ikke det...... sukk..han er råfin!Har helt rå humor og er bare super kjekk hele mannen! Føler meg slem som tenker slikt om andre menn, men jeg kan ikke noe for det.... bare en utblåsning!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Uff så kjipt. Håper (og tror) at jeg aldri trenger å oppleve det.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 ja det er både herlig og grusomt!Hadde samboer pælma meg ut skulle jeg gjort alt for å få han, men hærlighet man kan jo ikke tenke slik... jeg er jo glad i min kjære samboer og vi har et barn sammen.....sukk sukk sukk!!!!!!!!!!!! men jeg tenker så på han, tilogmed når jeg og samboer har sex!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 ja:( vil helst ha bind foran øynene også...nei jeg kødder ikke!uff...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Hadde det også slik med en type for 3-4 år siden. Det var veldig sterke følelser mellom oss, og samboeren min visste det. Vi møttes da jeg og sambo var på ute på puben, og han skjønte det på måten vi var rundt hverandre. Klarte å ta meg inn igjen, og er utrolig glad for det
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 bra du tok riktig valg da:) jeg er så himla forelska at det gjør vondt:( men kan ikke gjøre noe med det..... HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Pøh. I følge statistikken her inne har 90 % av menna vært utro og selvfølgelig blitt tilgitt for det allikevel, så typen din hadde sikkert hoppa på et kvinnfolk som var kåt på ham han også. Kjør på!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 10:52: nei det tviler jeg på, skal aldri si aldri, men jeg stoler såpass på han:) synd at mannen din er utro da:( HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 Hehe, mannen min er ikke utro. Jeg har bare inntrykk at utro menn er mer normalen her inne enn trofaste menn.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 så synd at du ikke vet at han er det:P
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 ja, men kvinnfolka her inne er vell like ille... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå