Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 De siste timene har jeg sitti med konstante kynnere. Magen blir steinhard noen minutter også gir det seg i 1-2 minutter så begynner det igjen. Hva skjer?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Heisann! Jeg er 38+2 og har det helt likt som deg. Utrolig slitsomt. Mine er smertefulle innimellom også. Jeg ringte til føden i går da disse kynnerne ble fryktelig intense og plagsomme og jeg var utslitt. Fikk beskjed om å ta 2 Paracet og legge meg. Ved plagsomme, hyppige og vonde kynnere kan man ta 6 Paracet (500 mg) i døgnet - 2 i slengen. Men husk at det må gå 6 timer mellom hver gang du tar de. Det hjalp meg vertfall. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Man kan også ta tilskudd av magnesium, er det veldig plagsomt kan man gå opp til dobbel dagsdose. Eneste bivirkningen er at man kan bli løs i magen om det blir for mye, da reduserer man bare dosen litt. Mindre bivirkninger enn paracet, selv om det også sikkert hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå