Gå til innhold

Barneskoler i Sarpsborg, Rygge, Råde eller Moss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er oppvokst i Fredrikstad, men har bodd flere år i USA. Nå skal vi flytte hjem igjen og jeg lurer veldig på om noen har noe informasjon om barneskoler. Mannen min kommer mest sannsynlig til å jobbe i Oslo, så vi tenker da en av disse østfold byene.

Jeg har en 5, 8 og 10 åring. (Altså 3 og 5 klasse, pluss en som begynner i 1 til høsten.)

8 åringen har dysleksi, og sliter med å lese og skrive. Han har fått veldig mye hjelp her, men nå må han lære seg å skrive og lese norsk istedenfor engelsk så det blir tøfft uansett. I tillegg sliter han med angst. Derfor er jeg litt opptatt av å finne en skole som er flink til tilrettelegging for barna. (De to andre barna er veldig flinke akademisk, så de trenger ikke noe ekstra)

Spørsmålet mitt er da, er det noen som kjenner til barneskoler i disse områdene, og kan fortelle meg litt om de. Jeg setter pris på absolutt all informasjon, tanker og meninger.

På forhånd tusen takk! :)

(Er det noen som vet om lokale forum til disse områdene bortsett fra lokal avisa, så setter jeg pris på det også. Da kan jeg spørre der!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste skoler er vel OK tenker jeg. Det kommer jo veldig ann på læreren man møter. Hvis du er oppvokst i Fredrikstad så har du vel noen venner med barn som du kan spørre til råds?

Selv er jeg fra Sarpsborg (men ike bodd der de siste 15 årene da) og vet at Kurland og Lande har gått rykte på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...