Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Og ikke ender med -bjørg og veig? Kommer på Ingrid. Flere?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Ingvild Kari Elin Eirin Ragnhild ....var de jeg kom i farta....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Ellinor er ihvertfall det fineste jentenavnet jeg vet om:-)
Monajenten Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Linn Torunn Sølvi Kristin Miriam Vigdis Liv Sigrun Åshild Lilly Solvor Ann
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Ja der var det mange forslag ja. Stod bare helt stille:) Glemte å ta med at jeg ikke vil ha -hild ending heller.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Siv Siri Kristin Kari Idun Ann Miriam Ingvild Anniken Madelein Malin Linn Rakel Hildegunn Mariann Edith Ruth Frøydis Det var de jeg kom på i farten.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 Jenny Ann Unni Helen May/Maj Ragnhild Carolin Toini Kristin Eivor Ingvild Juni Elisabeth Sophie (stum e) Jeanette (stum e) Jeanine (stum e) Sissel Unn Elin Kjersti Aud Iris Siri Marlin Iselin Isabel Marit Guro Margot Susann Kari Henny/Henni Gjertrud Judith Anett Linn Mari Mali Rita
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 Iben Aylar Ingeborg Frøydis Siril Tiril Gunnhild Linn
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #12 Skrevet 8. oktober 2011 Jenny Eliasbeth Anniken Siri Siv Heidi
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #13 Skrevet 8. oktober 2011 Kristin Elisabeth Susan Barbro Kristel Toni Unni Mariann Siv Henny Sissel Marion Alise Ingvild Isabell Sylvi Randi Siri Liss Linn Ninni Henny Ingeborg Inger (nydelig) Britt Sol Berit Lillian Mailen Malin Mari Tori Guro Heidil Jenny Marit Aileen/Ailin Eirin Frid Ann Var de jeg kom på sånn i farta. Er litt lite oppfinnsomt at "alle" jenter skal slutte på a eller e, finnes jo så mange fine navn med andre endelser.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #14 Skrevet 8. oktober 2011 Elisabeth Elly Kristin Mari Kari Jenny Jasmin Siv Liv Kjersti Elin Annie Linn Inger Sigrid Siri Katrin Randi Eli Eirin Marit Unn Unni Mai Lillian Iren Ann Ruth Gro
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #15 Skrevet 8. oktober 2011 Lillan (uten i) Turid Randi Kari Jorunn Lisbeth Elisabeth Lissy Ingeborg Perny Jenny Gøril
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #18 Skrevet 8. oktober 2011 Mari Idun Karin Milly Molly Valborg
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #19 Skrevet 8. oktober 2011 Snefrid Ingunn Anniken Astrid Birgit Edel Edith Eli Elin Guro Guri Heidi Ingeborg Iselin Jenny June Lillian Lilly Malin Maren Marion Rakel Solfrid Sølvi Tiril
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #21 Skrevet 8. oktober 2011 Jenny Linn Karin Kristin Kristine Sol Unni Gunn Agnes Siri Sirhild Anne Eirill Eirin Elisabeth Lisbeth Liv Elly Aud Gudrun Inger Astrid
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #22 Skrevet 9. oktober 2011 Ragnhild Heidi Astrid Mari Kjersti Kristin Kjellaug Turid
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2011 #24 Skrevet 9. oktober 2011 Mine to unge håpefulle jenter heter Eirn og Malin (Eirin Madelen og Malin Alexandra)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå