To + en? Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Heisann! Prøver å bli gravid og etter tredje prøveperiode har jeg ikke fått mensen. Er nå 5 dager over. Skulle hatt den mandag/tirsdag. Tok en test i går, men den var negativ. Har enda ikke fått mensen og har aldri opplevd at mensen er sååå sen (utenom tidligere graviditeter). Nå tørr jeg ikke ta ny test før om lenge. Tenker at jeg fortsatt ikke skal være gravid og at kroppen min har gått i spinn og stoppet eggløsninger e.l. Kjenner mye murring nedentil. Anderledes enn ved mens murring lissom. Blir gal av å vente og deppa da den var negativ i går. Noen med lignende erfaringer? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå