Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Nokon som veit kor trygg denne er? Vanleg at mensen kjem i hytt å dynevær?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Tryggeste som finnes her i huset ihvertfall, jeg småblødde konstant i 5-6 mnd, ikke mye sexy igrunn og lite sex i den perioden. I tillegg ble jeg humørsyk og hormonell, kronisk soppinfeksjon, hodepine, null libido osv osv osv Jeg sluttet på den!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg brukte de for noen år siden, kan ikke huske at det ble noe kluss. mensen fortsatte som normalt etter jeg slutta. Jeg ble gravid i 2 pp etter slutt.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Må eg ta den til samme tid kvar dag? Lett å gløyme :s
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Vanlig med småblødninger når man går på Cerazette ja. Men er visst like vanlig at en mister mensen helt. Jeg er visst i den gruppen :-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Den bør tas til noenlunde samme tid ja. Helst ikke mer enn 1-2 timers variasjon.
<3 Legoland <3 Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg gikk på den. Ingen mens... Veldig greit. MEN tok LAAAAAAAAAAAANG tid før ting fungerte etter at jeg sluttet
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg ble gravid med trillinger på Cerazette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå