Gå til innhold

Kviseklemming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å klemme kviser på meg selv og mannen min. Men mannen lar meg nesten aldri få lov. Synes det er frustrerende. Han har veldig ofte kviser på rygg og skuldre og jeg føler på en måte at han sårer meg når jeg ikke får lov.

Jeg synes han holder meg utenfor og ikke vil dele alt med meg lenger. Han lot meg alltid klemme kviser før. Jeg liker at vi deler alt og synes ingenting med han er ekkelt. Faktisk synes jeg at jeg kommer nærmere han og elsker han ekstra mye. Tror kanskje jeg er litt spesiell når det kommer til kviser.

Er det så mye forlangt av meg? Og er jeg over gjennomsnittet spesiell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke påstå at jeg liker å klemme kviser, men ser jeg en føler jeg at den må destrueres. Min samboer er ikke like begeistret for min trang til å tyne alle kviser jeg finner, men jeg skjønner ikke hvordan han klarer å la en moden kvise være i fred når han er klar over den

Skrevet

For mye forlangt ja. Hadde ikke orket at mannen klemte mine kviser, angst. Og vi er veldig sammensveiset.

Skrevet

Finnes du altså? Jeg er helt lik! Nesten sykelig opptatt av det! Jeg klarer ikke fokusere på folk, om de har en stor kvise i synsvidde!

Så festlig at vi er flere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...