Gå til innhold

han finnes ikke romantisk!


Anbefalte innlegg

Skrevet

min samboer gjennom 5 år.

 

Han finnes ikke romantisk.

Han har gitt meg blomster 2 ganger iløpet av den tiden vi har vært sammen.

Jeg hinter ofte til han at jeg har lyst til at han skal være litt romantisk, men han bare ler...og gjør jeg noe romantisk så ler han da ogå...

 

what to do?

bare jeg som har en antiromantisk fyr???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er heller ikke romantisk, men han er omsorgsfull, snill, empatisk, generøs og ikke minst en skikkelig sexy mannemann. Trenger ikke romantiske kort fulle av dikt e.l. jeg da, jeg er kjempefornøyd med mannen min ;)

Skrevet

Jeg har også verdens mest uromantiske mann, nen jeg har bare akseptert det. thats life, han har andre gode kvaliteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...