Gå til innhold

godteri med rom, cherry osv.....til unga?


Anbefalte innlegg

Skrevet

ene barnet har fått noen sjokolader fra en slektning med rom og cherry står det på....ville dere latt barnet deres spise dettte?

hun var jo så lykkelig for å ha fått godteriet, men hun har ikke spist noe av det enda.......

vil egentlig ikke at hun skal spise dette.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på hun liker det:)

Skrevet

Min klarte å ta en slik bit ved en feil og det kom fort ut igjen. Men hadde ikke latt de spise det uansett.

 

Har en gutt med cøliaki, og får han noe godt han ikke tåler sier jeg at "Dette kan han ikke spise, jeg tar det og kjøper noe annet i erstatting". Er ikke hans feil han har fått noe han ikke tåler i gave, akkurat som det ikke er ditt barns feil at det har fått alkholholdig sjokolade. Så synes du bør erstatte det med noe annet, ikke bare ta det.

Skrevet

ja tenkte jo å erstatte det da;)

 

HI

Skrevet

Er det virkelig alkohol i dem??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...