Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 ene barnet har fått noen sjokolader fra en slektning med rom og cherry står det på....ville dere latt barnet deres spise dettte? hun var jo så lykkelig for å ha fått godteriet, men hun har ikke spist noe av det enda....... vil egentlig ikke at hun skal spise dette.....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Min klarte å ta en slik bit ved en feil og det kom fort ut igjen. Men hadde ikke latt de spise det uansett. Har en gutt med cøliaki, og får han noe godt han ikke tåler sier jeg at "Dette kan han ikke spise, jeg tar det og kjøper noe annet i erstatting". Er ikke hans feil han har fått noe han ikke tåler i gave, akkurat som det ikke er ditt barns feil at det har fått alkholholdig sjokolade. Så synes du bør erstatte det med noe annet, ikke bare ta det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå