Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg betaler da f... meg ikke legen for å få bekreftet at jeg er tykk. Tykke mennesker VET ofte at de er tykke, og vi syns ikke det er superstas å dra opp skjorta hos legen heller. Jeg betalte ham for å vite at lillegull har et bankende hjerte. Og jeg fortalte hva jeg ville vite. Likevel måtte han gang på gang gjenta at det var vanskelig å få tydelige bilder siden jeg var så godt polstret. Og det var ikke vanskelig å se kroppen, hjertet, hender og føtter, men ja, vi fikk ikke se ansiktet tydelig, men det var ikke det jeg var der for heller. Unødvendig syns jeg. Jeg vet jeg er godt polstret!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Han er sikkert vant med "polstrede" som forlanger at han skal komme med opplysninger om ditt og datt.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Men det er jo sant som han sier. Er man for tykk kan det være vanskelig å få skikkelig bild epå ul. Han bare sa hva grunnen til det dårlige resultatet. Hadde han ikke sakt noe hadde vel heller innlegget hett: "Teite legen. Jeg betalte for å se babyen min, ikke bare noe dårlige, utydelige bilder".
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er ikke så tykk! Jeg har 6 kg ekstra på kroppen, og jeg syns ikke han trenger å poengtere det gang på gang. Bildene på skjermen var fine de, men kunne ikke se alt av detaljer. Jeg så babyen helt tydelig, selv om vi ikke fikk utskrift av bilder. Jeg syns fortsatt han var teit.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg fikk beskjed da jeg skulle ta akutt keisersnitt, så stor som du er er det ikke bare bare og flytte på deg. I tillegg til at hun søyt over at jeg var tykk... Jeg var høygravid og slet med vann i kroppen, da følte man seg veldig velkommen ja... jeg har ekstra vekt ja, men har ikke gått opp noe som gravid
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har ikke hatt noen problemer med å få gode bilder selv om jeg er veldig overvektig. Hadde 3D ul i første svangerskap og fikk supre bilder til tross for at jeg da var over 100 kr.Dette var utvendig i uke 24. med andre tok jeg en vanlig ul i uke 11 og denne tok også legen utvendig og fikk sett absolutt alt han skulle. Samme fikk vi. Ingen av de legene en gang nevnte vekten min. Tror nok du møtte på en lege med fordommer og han var tydelig ikke noe flink siden han måtte skylde på vekten din for at han gjorde en dårlig jobb.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Min lege var ikke sli, jeg var i uke 13 på spesialistsentret for kvinner på Jessheim. Jeg tok opp vekten min og spurte om det gjør Ul vanskelig. Han sa at noen ganger an det være vanskelig, men vi gir det så klart et forsøk utvendig:) Han var veldig hyggelig!!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Opplevd det samme. Var på vanskelig å se siden det var så mye FETT i veien... Var vel ikke voltat på hamar du var tilfeldigvis du var på ul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå