trultemor Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Prøver å lete etter apps som kan aktivisere barna på flytur. Jenter 4- 10 år. Tips?
Odine! Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Tror det finnes en Lillesøster-app (med bøkene til Kari Grossmann)
Ulldott Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Drawing pad Elias spill Karsten og petra bok Fruitninja Tocadoctor Talking tom Angry birds Snake Josefine Gårdsdyr Lunch box Jens og jonas Dette er det som mine barn liker best. De fleste er gratis.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Hvordan finner man f.eks karsten og petra boken? Jeg har nylig fått meg en Samsung Galaxy.
Ulldott Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har ipad og hentet den på app store. Vet ikke helt hvordan d fungerer for telefoner....
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har hentet de andre som er nevnt, men den karsten og petra boken, den ligger kanskje under bøker/bibliotek, skal gå inn å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå