Gå til innhold

Jeg har verdens beste svigers!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble invitert til dem igår bare fordi de ville "prate", og da vi kom ga de oss en reklamebrosjyre fra en møbelkjede, og spurte hva vi syntes om et par av sofaene. Tenkte de ville ha vår mening ang ny sofa som de selv har tenkt på til hytta.

Men så spurte de stadig hva VI syntes, og om VI ville hatt noe sånt.

Ja, for de hadde tenkt å spandere dette på oss! :)

Vi har riktignok nevnt for leeenge siden at vi kunne tenkt oss ny sofa, og flere har klaget over at den vi har er ubehagelig å sitte på, men vi har da aldri ment at noen skulle betale dette for oss, eller at vi skulle få oss ny før den vi har er utslitt. Men, joda, de mente vi fortjente dette, og ville mer enn gjerne betale for en helt ny sofa!:)

Så da dro vi og bestilte en sofa- til maaange tusen..

Nesten så jeg synes det er litt pinlig, man hverken forventer eller forlanger slikt, vi er jo voksne og har grei økonomi. Men de ville så veldig gjerne gjøre dette, og syntes det var sååå fortjent og koselig, så da kan man jo ikke si nei heller.

Takket selvsagt masse, og de skal hvertfall få en ekstra flott julegave i år!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig snilt, jeg for min del hadde satt kryss ved flere ting jeg kunne tenkt meg i katalogen, ikke bare sofaen!

Skrevet

Ja, de er kjempesnille. Har alltid vært det, på alle måter, og er veldig generøse- også når det gjelder "enkle" ting. Sender feks stadig med oss middagsrester og diverse småting man kan trenge i en husholdning.

Mine foreldre er også generøse, men da mer ift barna, som å spare i egne fond til ungene og kjøpe utstyr til dem.

Vi har aldri forventet eller bedt om noe slikt, men det er sånn de er, og vi er selvsagt veldig takknemlige for det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...