Gå til innhold

bryllup og spysyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

har har det skjedd: vi har fått spysyken i hus, minsten spyr og spyr.

Vi har en gutt til som ikke har fått det, men det er vel uunngåelig, om ungene skal komme seg i bhg tirsdag så må både magesyke og spying slutte seinest i morgen tidlig....

vi skal gifte oss tirsdag og skal ha selskapet her hjemme. det er kun 2 som vet om at vi skal gifte oss, Hvordan skal jeg "klare å få ungenen klare" for bhg tirsdag? vi har ingen mulighet for noe barnevakt da de to som skal være m i bryllupet er de eneste vi kjenner her....

Må vi virkelig avlyse,vi kan jo ikke ha syke unger med på vielse og ved feiring etterpå?må jo avbestille mat også så mandag er vel deadline.....

er så utrolig typisk vår flaks(og ja jeg vet at ungene ikke har skylden i at de er syk og ja det er synd i ungene også!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, spysyken er det dessverre ikke mye å gjøre med heller, må bare la magen tømme seg og la det gå sin gang...

Men små barn er sjelden syke lenge da, regner nesten med at de er klare til barnehage tirsdag, men dere får være nøye med håndvask og antibac så det ikke ender med at enten du eller mannen spyr på tirsdag.

God bedring og lykke til med bryllup!

Skrevet

uff som jeg kvir meg til de neste dagene...vente i det ukjente på om småen blir frisk og vi andre blir syk.

har ikke lyst til å avlyse!!!!

Skrevet

ja da slo det verst tenkelige til: eldstemann har da fått spysyken og har spydd i hele natt og dag....så det var det bryllupet i morgen.

har en kriseplan ;vielse i morgen og festen på fredag, men pokker og!!!hadde jo alt klart her hjemme heldigvis hadde de ikke startet på maten, så om hun skulle bli bedre til i morgen så trengte de ikke beskjed før kl 8.

blir det dumt å ta maten på fredag og vielse i morgen?eller ska vi bare gifte oss i morgen og droppe koldtbordet?

Skrevet

Jeg hadde blitt rimelig forbannet om jeg var bedt et sted og blitt utsatt for smitte. Slike ting gjør at jeg i dag har sosial angst.

Hadde jeg vært deg hadde jeg flyttet hele bryllupet.

Skrevet

no e det sånn at vi er kun 4 stk som skal være her, og alle vetom ståa og ingen har problem m å komme . eldstegutten skal være hos besteforeldrene om det blir aktuelt.selve vielsen må være i morgen, men resten kan vi ta seinere om det er behov for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...