Gå til innhold

Skal ta med en god kompis på "date"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir å hente han etter jobb ca kl 20/21. Lurte litt på å kjøre til et sted ved vannet og spise en enkel "middag" i bilen (har STOR bil), påfølgende med kaffe og musikk/film på dataen.. Selvsagt håper jeg på at månen lyser opp sjøen i samma slengen..

Hva tror dere.. Har lyst til å gjøre noe HELT annet enn sånn vanlig ting.. Dessuten er vi i all hovedsak bare veldig gode venner, og ingen av oss tror vel egentlig på at det skal bli noe mer, vi har ikke helt de samme ønskene for fremtiden, men er veldig glad i hverandre uansett..

Heidi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en knulldate:) eeeeh mente selvfølgelig KNALLDATE :)

Lykke til :)

Skrevet

Vel, mye mulig. Jeg har kjent han her i rimelig mange år, har vel ikke akkurat vært helt på det planen mellom oss og det er heller ikke intensjoner.. Verken fra hans eller min side.. Men jeg har dårlig råd og tenkte det var koselig å gjøre. Vi er begge glad i vakker natur (i dette tilfelle blir det månen som for stå for det vi ser) og i god musikk, film.

HI

Skrevet

Tuller du? Hadde jeg blitt bedt på date i en bil så hadde jeg bare ledd, og historien ville antagelig vært det morsomme samtaleemnet i vennegjengen i laaaang tid etterpå.

Film på datan etterpå... dette MÅ jo være kødd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...