Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Noen som har noen gode søvgjenger historier? En venninne våknet en natt av at mannen hennes stupte over henne og ned på gulvet på hennes side av sengen. han knuste nattbordet hennes i nedslaget. Hun skriker til og han våkner... Han hadde drømt at det kom et fly inn vinduet og stupt i dekning... En kompis av mannen min presterte å pisse inn luken på videomaskinen i søvne. Andre med gode historier?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 En jeg kjenner pisset på fjeset til søstra si i søvne.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Broren min gikk mye i søvne som barn. Mamma har fortalt at han en gang kom ut i stua sent på kvelden, mens hun og pappa så en film, åpnet vitrineskapet, trakk ned buksa og tisset inn i skapet. Så gikk han å la seg igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 hehehe.. jeg vil ikke helt gjenfortelle, men har sittet barnevakt mange ganger for min lillesøster som har gått i søvne fra fødselen tenker jeg Og der er det mange rare historier
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Husker jeg ble fortalt at en jeg fikk i klasse med på barneskolen, sto opp på natta og gikk og tisset i kjøleskapet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Gubben har pissa i bh-skuffen min (takk for deeeet), nesten rivi av meg armen fordi jeg ble påkjørt av en trailer i drømmen hans, klemt meg i skallen til jeg HYLA ut fordi han drømte at det var en "skurk" han skulle ta. Da jeg hyla våkna han, strøyk meg på håret og sa" sssssh ssssh, hadde du mareritt? HERRE! hahahaaaa! han har også hoppa ut av senga ørten ganger, og snakker som en foss... Gubben"jeg skal taaa deg" jeg: "Høh, hvem da? G: DEG! HAHAHA J: ta meg??? G: Jah, oppetter veggen! Ai ai... Må nestne bare le...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Mannen mn både prater og går i søvne. Kan være morsomt, men er litt slitsomt også... Tja, morsomme historier. Første gangen jeg oppdaget det (vi hadde ikke vært sammen så lenge) reiste han seg halveis opp i søvne (jeg var våken), så på meg og sa "unnskyld, frue" før han rullet over og sovnet igjen. Jeg må ærlig innrømme at jeg tenkte WTF? da... Ellers har han stilt opp golfsettet sitt ved enden av senga og stått der og "spilt"" golf midt på natta. Og en gang våknet jeg av at 3åringen kom inn til meg og sa "jeg vil slappe av litt sammen med deg jeg, mamma". Da hadde mannen tatt han opp og skiftet bleie og begynt å kle på ham. Kl 4 om natta Hadde ikke stakkaren kommet inn til meg hadde vel pappaen tatt opp lillebroren også og dratt avgårde til barnehagen med de And I could go on and on. Det verste for naboene var vel den gangen han sto på verandaen og røyket. Kun iført en liten t-skjorte. Og vi bor ikke akkurat usjenert til.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Haha 23.21! Herlig treåring dere har da:P Lurer på hva guttungen må ha tenkt:-D Jeg prater en del i søvne. Heldigvis ikke slik at andre forstår hva jeg sier, men tydelig at jeg har mye å snakke om:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå