Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Sier mannen min hele tiden. Og det er jeg ikke heller. Det er bare at det er så irriterende å høre hele tiden. (Når sannheten er at jeg ikke er noe verre enn noen andre) Fristende å svare tilbake at han "Intelligent er du ikke akkurat" (for det er han ikke) Men sånt er jo ikke lov å si. *irritert*
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Btw så demonterte jeg pcen hans i går, fikset den og skrudde den sammen igjen. Er ikke det praktisk da?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Hadde nok svart igjen med samme mynt engang bare for å få en slutt på det... I tenårene passet min far alltid å påpeke hvor tykk jeg var, og den ene gangen svarte jeg "ikke akkurat TYNN du heller" og etter det sa han aldri det... Nå når vi kommer innpå temaet vekt så sier han "syns du har tatt av jeg!" hehe....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Er du samboer med en mann du ikke synes er smart????
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Var det virkelig verdt fire spørsmålstegn?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 heh.... hva gjorde du ellers med PC'en hans? Støvsugde, eller noe? Demontere en PC er ikke akkurat genimat. Reprogrammere og sånt er liksom litt mer avansert. Jeg forstår hva du sier, men faktisk er det sånn at ikke alle er like praktisk satt sammen.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Reprogrammere kan jeg også gjøre (men det går ikke akkurat på det praktiske) Og jeg er ikke "spesielt" praktisk. Jeg er derimot helt "normalt" praktisk, dvs. så praktisk som mannen i gata. Poenget er at det er grenser for hvor mange år man kan høre det ukentlig før det ikke er morsomt lenger. Lurer på om jeg skal begynne å kommentere at "du har ikke så stor penis akkurat" annenhver dag (for det har han heller ikke) og se hvordan det blir mottatt.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Svar han at: du er ikke særlig god i senga
Gjest sug lut Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Du er antakelig akkurat såpass smart og praktisk at tissen hans krymper. Vurder innbytte om han ikke takler at du funker bedre enn ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå