Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Det står mye på nettet om at det fører til angst og svulster, bl.a. Jeg så ei dame på butikken som kjøpte ei hel handlevogn med Pepsi Max, men hun så slett ikke ut til å være angstfylt. Oppdaget med skrekk at tyggegummien Extra inneholder aspartam. Hadde ikke tenkt over at den kunne gjøre det... og så drikker vi Lerums sukkerfrie saft, som er søtet med sukralose. Fant denne Fb-gruppa: http://www.facebook.com/group.php?v=wall&viewas=0&gid=48959221528
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 nanananananananannnananananannanananaanna BATMAN !!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Alt med måte! Sukker er heller ikke bra i for store mengder. For meg som har fått svangerskapsdiabetes er sukkerfri brus et godt alternativ til kos en lørdag.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Angst og svulster? Vel, det spekuleres vel i om det kan være kreftfremkallende. Selv får jeg dundrende hodepine og kvalme av å drikke/spise noe med kunstig søtning, så jeg holder meg langt unna.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har drukket Pepsi Max i sikkert 20 år snart... Sliter ikke, annet enn når jeg ikke har det i hus Akkurat som alle andre koffeinavhengige Og jeg drikker opp mot 3 liter for dagen........
Gjest sug lut Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Skrekk, faktisk? Det må være aspartam-framkalt. Helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå