Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Hvor får jeg kjøpt lue av merket Kivat? Har fått anbefalt disse luene,synes de ser veldig gode ut. Og hvordan er størrelsene i det merket? Har et barn på 1,5år
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Det er vel forskjellige butikker som selger de. Jeg vet om en Bare Barn butikk(Reflex) og en frittstående barneklesbutikk.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Kavat er vel sko.... Stemmer nok at det er Kivat
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 http://litenoglekker.no/index.php?main_page=index&cPath=31_46
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Kavat er sko, Kivat luer osv. Jeg har kjøpt Kivatlue på barnas hus.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Takk for svar! Jeg skal sjekke om de har på BarnasHus.Vil gjerne ha finlandshette-versjonen og ikke de med knyting.ER de like dyre overalt? Fant på Lille Martine til 350 kroner. HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Har de i butikken jeg driver. Hvis hun/han er en stor 1,5 åring, kan du gå på fra 2-5 år. Men mest sannsynlig vil den 1-2 år passe best. De er veldig elastiske også, så varer lenge. Det eneste som er kjedelig hvis du kjøper 2-5 lua og den er stor så sklir den ned i øynene. Luene er forresten helt fantastiske, de beste jeg har hatt til mine barn! Vi sender også, så om du er intressert kan jeg sende deg info.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg må laungen prøve lua,er litt usikkerpå størrelse.Men takk:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå