VenterNummer2 Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Foreløpig tenker vi på Eline og Ruben. Tips til andre navn i samme gaten?
Gjest lillemamsi Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 bare noe som fallt inn i hodet mitt når jeg leste overskriften: David og Marina!
prysseluskan Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Benjamin Oliver Aksel Hanna Andrea Marie
sommertiara Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Eline er nydelig! Ruben synes jeg er mindre pent. David er veldig fint forresten. Annika Evine Frida Johanne Malin Tilde Tiril Adam Iver Jesper Karsten Oskar Rasmus Samuel Ulrik
Andreaa Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Eline er fint. Ruben liker jeg ikke. Her er mine forsalg. David og Elida David og Matilde David og Katrine David og Johanne David og Martha David og Marie David og Aleksander David og Andreas David og Jonas David og Henrik
inimini Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Enig med forslaget til "tredjemann på vei":) Eller David og Dina:)
Nr-3-i-Magen Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Eline er kjempeifnt - det heter min minste :-) Ruben liker jeg ikke noe særlig...
VenterNummer2 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2011 Ruben er det pappen som liker best. Jeg er ikke helt overbevist... Eline liker vi begge veldig godt, men klinger ikke helt bra med etternavnet. Vi bør helst unngå navn som ender på vokaler, da etternavnet begynner på en vokal. Men det gjør alt så mye vanskeligere Jonas er kjempe fint, men litt oppbrukt føler jeg.
namedrop85 Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Eline er kjempefint! Ruben er ok.. guttenavn: Isak Johan Mattis Oscar Mathias Lukas Jacob Benjamin jentenavn: Linnea Sarah Hannah Leah Maria Mari Miriam Nathalie Naomi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå