Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Folk er nådeløse mot den 30 år gamle mannen som kanskje er interessert i en 17 år gammel jente i en annen tråd her, og uttrykk som "grisemann" og "skitten gris" sitter løst. Men er ikke det ganske normalt egentlig, å bli tiltrukket av så unge? Jeg er selv over 35 og må innrømme at jeg gjerne både kan kaste et ekstra blikk på og fantasere om så unge gutter. Mener at det var en tråd her inne der dette ble diskutert en tid tilbake, og da virket det som om mange hadde det slik. Er det mindre grisete når en voksen dame ser på en ung gutt, enn når en voksen mann ser på en ung jente?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Det er kvalmt når en såpass mye eldre mann skuler på så unge jenter.. Og det er ihvertfall ekkelt når en cougar sikler etter unge gutter! Æsj.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Er jo forskjell på å titte litt og å faktisk inngå et forhold da... Hva har en 30 åring og en 17 åring felles annet enn seksuell tiltrekning? Hva skal en jente som bor hjemme og ikke vært russ enda snakke med en 30 åring om, og hva får egentlig en 30 åring ut av å være med 17-åringen sin på fest? Men når det er sagt kjenner jeg faktisk et par hvor mannen er 41 og dama er 52, de har vært sammen siden mannen var 18. Det ble ikke akkurat sett på med blide øyne, og mannens foreldre og venner dømte dette nedenom og hjem. Men de er fremdeles et lykkelig par de, så ingenting er umulig heller..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg mener tvert imot at det må være noe unormalt og fundamentalt galt med en 30-åring som ikke finner en sunn og pen 17-åring tiltrekkende.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er en jente på 31 og er sammen med en på snart 24.... Er jeg ekkel??
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 "Er jo forskjell på å titte litt og å faktisk inngå et forhold da..." – Ja. Og i den tråden var det vel snakk om at HI var redd for at mannen hennes kanskje var interessert i denne jenta. Var jo ikke sånn at de hadde et forhold eller noe.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg tenner hvertfall ikke på smågutter, jeg vil ha skikkelige mannfolk. En gutt på 17 kan vel være pen å se på, men jeg tenner ikke seksuelt på så unge menn, nei. Og jeg vil hvertfall ikke inngå noe forhold med dem, siden vi er milevis fra hverandre mentalt og emosjonelt.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Den tråden du refererer til er vel den med han 30-åringen som er samboer og fortsatt er kåt på venninna til nevøen sin? Det faktum at han er gift eller samboer gjør ham til en enda større gris. Jeg hadde selv et forhold til en mann i 30-årene da jeg var 17 (han var forøvrig også gift med ei gammal kjerring på sin egen alder, mente jeg den gangen...). Vi hadde ikke en dritt felles utenom pulinga. Du må gjerne sikle på smågutter hi, bare du ikke sikler på min sønn blåser jeg i det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå