Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Er sååååååå kjipt å miste en man er glad i Trøst noen???
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Ja oki.. det er jo utrolig skjipt..:/.. Men du må nesten bare prøve og tenke inni deg at da er det ike ment to be. Det er ikke han som er mannen for deg. For du vil vel at mannen i ditt liv skal elske og forgude deg like mye som du elsker og forguder han sant? Jeg vet jo selv at d ikke er lett og tenke sånn.. Men prøv! For det er jo sant:)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Sånn er det alltid når man har mistet kjæresten sin som man er så glad i. Jeg savnet også min kjæreste når han gjorde det slutt.. Det som funket for meg var å ikke ha kontakt med han i det hele tatt.. gikk en stund uten at vi hadde kontakt.. så fikk vi plutselig kontakt igjen, og da ble det mye værre for meg.. Brukte over et halvt år på å komme over han.. Satt hjemme og gråt og syntes synd på meg selv. Ikke gå i den fella. Kom deg ut og vær sosial. Ikke sitt hjemme, for da blir du automatisk å tenke på han og alle de fine stundene dere hadde sammen.. Gjør noe som får deg til å tenke på noe annet. Vær sterk. Det er flere fisk i havet. Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Å TUSEN TAKK for skjønne svar! Jo, klart jeg vil at han jeg er sammen med skal elske meg.... MEN er ikke lett dette... KLEM til dere ! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå