Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Nei, jeg gjør ikke det, er bare stor. Jeg har lenge igjen. har ikke engang passert den gledelige 100 dager igjen. Jeg er større enn de fleste høygravide og førdeklare rundt meg og må nesten sitte med magen i sele fordi den er enorm, Og ingen tror meg når jeg sier jeg kun har 1 der inne. Og jeg vet at jeg blir større. Har jeg blitt alle de andre gangene jeg er gravid. Men er bare litt lei av å høre at jeg må vente tvillinger bare jeg går ut døra.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Du får lage din egen t-skjorte med teksten: "Det er bare 1 her inne har jeg jo sagt". Det burde sette en stopper for pjattet;)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Skjønner deg godt, det fikk jeg også høre i begge mine svangerskap. Synes folk er usannsynlig frekke! Sf-målene mine var helt normale, og det sa jeg til det kjedsommelige, men folk fokuserte bare på at jeg var svær og at det MÅTTE være tvillinger. Tanten min presterte til og med å si at magen min hadde sunket (2 mndr til termin), noe var galt, legene tok feil og jeg kom til å føde innen noen dager. Idioti!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Ja regner med jeg bli å høre noe slikt selv. Jeg ser alle andre rundt meg som er fødeklare og alle har en kjempeliten mage. jeg missunner dem.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 hehe, jeg ble spurt om jeg ventet flere enn 1 når jeg var 3-4 mndr på vei... knall... Men jeg kan godt skjønne dem, for legen min på sykehuset hvor jeg fødte MÅTTE bare måle migjemålet mitt (eller, mitt fraværende midjemål, blir mer korrekt å si at han måle ekvatoren min!) og jaggu hadde jeg klart å bli 2 cm lengre rundt magen enn jeg var i høyden. Legne stod bare å så på meg og sa noe slikt som "Jaja, ingen kvinner bærer likt, men jeg må si at du er en av de rundeste jeg var hatt!" Jeg tok det med et smil, for da var jeg så vant med det, men jeg begynte å bli riiimelig lei når jeg måtte forklare for n'te gang at jeg IKKE var "rett rundt hjørnet" for fødsel i 6 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå