Ugl@ Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 at en "jente" på litt over 30, normalt slank, dro på kaffe hos familie og ut å handlet til helgen usminket, i joggebukse og hood? ;-))) Skandale! *lol*
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Intervensjon, med en gang. Dama trenger akutt hjelp. Og kanskje en hjelm for egen beskyttelse?
Ugl@ Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2011 Åh, noen skyt meg! Jeg har begått en utilgivelig mote-synd! Ring mote-sos, stylist og kriseteam! Fri og bevare meg sier jeg bare! Jeg liker å pynte meg vanligvis, men av og til er det upraktisk og det hender jeg rett og slett ikke gidder heller.
Mammatiljente-09<3 Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 huff er bare 1 ting å gjøre! Ring Jan Thomas! At du ikke skjemmes *himler med øynene* *knis*
Odine! Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Noen dager må jeg innrømme at jeg er engstelig for at Trinny og Susannah skal dukke opp fra et hjørne og skjenne på meg pga klesvalget mitt... Usminket, dongerybukse og kjedelig genser. Du så sikkert helt fin ut.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Ikke så mye annet enn at det hadde jeg ikke gjort selv ;-)
LilleBjella Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg liker å pynte meg. Være fin på håret, sminke meg og gå i klær jeg føler meg skikkelig flott i. Heldigvis er selvtilliten såpass god at jeg gjerne tar meg en tur på butikken; uten sminke og i slitt joggis. Så det høres egentlig ut som meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå