Nurket11 Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Ferdig m tr på onsd, pos el test idag - er ikke det litt rart?
myrsnupp Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg var ferdig med TR på fredag, og fikk pos el test i dag... snodig
Tina-30 Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg fikk også bare negative helt til 6 dager etter IKM.Da ble det svakt positiv.Dagen etter kjøpte jeg Clearblue digital(morgenurin) og der stod det gravid.Fortvil ikke,fortsatt håp! Lykke til!
Magica-von-Tryll Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Fant dette på http://pernille.info/syklus.htm om sykluslengde og eggløsning: Sykluslengder "Alle" blir lært at en kvinnes syklus er 28 dager og at hun har eggløsning på syklusdag 14, men dette er faktisk en myte. Dette er bare statistiske gjennomsnitt. Sykluslengde og eggløsningsdag varierer mye fra kvinne til kvinne – og faktisk også av og til hos hver enkelt kvinne. En typisk "normal" syklus som starter med mensen, er 25-36 dager lang og med eggløsning vanligvis mellom syklusdag 12-23. Det trenger imidlertid ikke være sånn for alle! Selv om syklusene vanligvis har en stabil og fast lengde er det ikke sikkert at eggløsningen kommer på samme syklusdag i hver syklus, og det er heller ikke noen garanti for at alle sykluser i framtiden vil holde seg til den stabile og faste lengden. Når en syklus varierer i lengde er det tiden mellom mensen og eggløsningen som varierer. Det er eggløsningstidspunktet som bestemmer hvor lang en syklus vil bli, ettersom lutealfasen har en relativt fastsatt lengde takket være levetiden til Det gule legemet. Lengden på tidligere sykluser har ingen innvirkning på hvor lange syklusene i framtiden vil bli, kroppen og hormonsamspillet bryr seg ikke om statistikk eller kalendere. . Finnes mye god informasjon for oss prøvere på disse nettsidene.
1973modell Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 hva med å ta en gravidtest ? det har jeg ville gjordt om jeg var dere... men så er jo jeg en testoman da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå