Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Og skal du spise noe godt i kveld? Litt sulten nå.. Sålangt: Et speltpolarbrød + 2 egg til frokost. En redbull for koffein sin skyld En tacolefse med kjøttdeig, salat, litt rømme og litt mais. Et gl. Cola light Kjenner jeg er småkvalm nå..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 To skriver grovt brød m/leverpostei En banan To poteter, tre fiskekaker, brokkoli, gulrot og brunsaus To ruter Stratos Vann og alt for mye kaffe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 - To skiver med brunost og syltetøy - Rester fra i går, det ble en tacosalat. - Noen smågodtbiter. - Hjemmelaget pizza Etterpå blir det vel litt smågodt og cola Zero.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Frokost: 2 knekkebrød med ost Lunsj: 2 knekkebrød med ost + litt banan etter jentungen Middag: Chicken Tandoori Utover kvelden: Sjokolade og sikkert et par knekkebrød til kveldsmat
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Frokost: Al Bran Frokostblanding med melk og bananskiver, Mye fiber. Lunsj: 2 brødskiver med leverpostei og sylteagurk Middag på jobben i kveld: Burger med salat og aioli Drikket masse vann, 2 glass melk, og 2 kopper te. Blir vel et glass brus senere i kveld
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 frokost: 2 skiver med honning og hvitost, juice og kaffe lunsj: 2 skiver med skinke og italiensk salat + vann en boks brus middag: spansk gryte med hjemmelaget potetsalat og vanlig salat + saft en kopp kaffe + litt salt godteri i kveld blir det jordbær med vaniljesaus, paprikachips, dip og daimsjokolade! USUNN!!! men det er helg og jeg har absolutt ikke dårlig samvittighet! (og nei, jeg har heller ikke behov for å passe vekta)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 4 brødskiver med makrell i tomat 2 glass jus, en stor kaffelatte, druer, og en halv sjokoladeplate. Skal spise hjemmelaget pizza senere.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Hørtes godt ut 18.31 :-) Her ble det vaniljekesam ( en halv boks ;s) med noen biter norsk eple oppi med et dryss av kanel over.. METT! HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Aaaltfor mye! Fordi jeg er sulten hele tiden i dag, og har vært det de siste dagene. 4 brødskiver og 2 glass melk 1 kanelsnurr Biff stroganoff gryte med ris og salat 1 eple 1 banan 1 kanelsnurr igjen 2 brødskiver 2 hamburgere og pommes frites og masse vann i forsøk på å døyve sulten ...og nå er jeg sulten igjen!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 1. knekkebrød m / pålegg 2 stk 2. 1 rundstykke med ost 3. litt smågodt 4. 2 kalkunpølser og litt pommesfrites popcorn senere i kveld....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 Har ikke hatt særlig med matlyst i dag. Sov dårlig inatt, og måtte opp tidlig på jobb. Så har bare spist en rosinbolle og et eple hittil. Tenkte på å gå og lage meg et par knekkebrød snart.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #12 Skrevet 8. oktober 2011 2 kavringer (skorper) med brunost og et glass oboy til frokost. 1 eple. 1 1/2 porsjon med Lasagne. 2 liter vann. Blir vel litt popcorn når ungene har lagt seg:) Har ikke vært helt i form i dag, så det ble litt lite mat tidligere i dag.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #13 Skrevet 8. oktober 2011 1 rundstykke med serranoskinke og egg/baconsalat kyllingsalat tikka masala kylling nachos og nå hører jeg kvikk-lunch sjokoladen roper på meg fra kjøleskapet.. vann, pepsi max og rauvin :-)))
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #14 Skrevet 8. oktober 2011 En brødskive med jubelsalami og majones, drukket to kopper kaffe, spist litt potetgull og noen biter sjokolade.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #15 Skrevet 8. oktober 2011 En brødskive, en kompetanse, tre pizzastykker, en halv kyllunfajita og litt godis og chips. Har drukket to-tre kaffe og endel vann. Ikke akkurat sunneste dagen i uka for min del, nei.. ;-) Og HI: du har spist veldige lite...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #16 Skrevet 8. oktober 2011 Ett knekkebrød + appelsinjuice Stroganoff gryte+ potetmos Smågodt,potetgull, cola zero og vann.. Er vel nok usunt for i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå