Gå til innhold

Hva har du spist idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skal du spise noe godt i kveld? Litt sulten nå..

 

Sålangt: Et speltpolarbrød + 2 egg til frokost.

En redbull for koffein sin skyld ;)

En tacolefse med kjøttdeig, salat, litt rømme og litt mais.

Et gl. Cola light

 

Kjenner jeg er småkvalm nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To skriver grovt brød m/leverpostei

En banan

To poteter, tre fiskekaker, brokkoli, gulrot og brunsaus

To ruter Stratos

Vann og alt for mye kaffe

Skrevet

- To skiver med brunost og syltetøy

- Rester fra i går, det ble en tacosalat.

- Noen smågodtbiter.

- Hjemmelaget pizza

 

Etterpå blir det vel litt smågodt og cola Zero.

Skrevet

Frokost: 2 knekkebrød med ost

Lunsj: 2 knekkebrød med ost + litt banan etter jentungen

Middag: Chicken Tandoori

Utover kvelden: Sjokolade og sikkert et par knekkebrød til kveldsmat

Skrevet

Frokost: Al Bran Frokostblanding med melk og bananskiver, Mye fiber.

 

Lunsj: 2 brødskiver med leverpostei og sylteagurk

 

Middag på jobben i kveld: Burger med salat og aioli

 

Drikket masse vann, 2 glass melk, og 2 kopper te.

 

Blir vel et glass brus senere i kveld

 

 

Skrevet

frokost: 2 skiver med honning og hvitost, juice og kaffe

lunsj: 2 skiver med skinke og italiensk salat + vann

en boks brus

middag: spansk gryte med hjemmelaget potetsalat og vanlig salat + saft

en kopp kaffe + litt salt godteri

 

i kveld blir det jordbær med vaniljesaus, paprikachips, dip og daimsjokolade!

 

USUNN!!! men det er helg og jeg har absolutt ikke dårlig samvittighet! (og nei, jeg har heller ikke behov for å passe vekta)

Skrevet

4 brødskiver med makrell i tomat 2 glass jus, en stor kaffelatte, druer, og en halv sjokoladeplate. Skal spise hjemmelaget pizza senere.

Skrevet

Hørtes godt ut 18.31 :-) Her ble det vaniljekesam ( en halv boks ;s) med noen biter norsk eple oppi med et dryss av kanel over.. METT! HI :)

Skrevet

Aaaltfor mye! Fordi jeg er sulten hele tiden i dag, og har vært det de siste dagene.

 

4 brødskiver og 2 glass melk

1 kanelsnurr

Biff stroganoff gryte med ris og salat

1 eple

1 banan

1 kanelsnurr igjen

2 brødskiver

2 hamburgere og pommes frites

og masse vann i forsøk på å døyve sulten

 

...og nå er jeg sulten igjen! :(

Skrevet

1. knekkebrød m / pålegg 2 stk

2. 1 rundstykke med ost

3. litt smågodt

4. 2 kalkunpølser og litt pommesfrites

 

 

popcorn senere i kveld....

Skrevet

Har ikke hatt særlig med matlyst i dag. Sov dårlig inatt, og måtte opp tidlig på jobb. Så har bare spist en rosinbolle og et eple hittil.

 

Tenkte på å gå og lage meg et par knekkebrød snart.

Skrevet

2 kavringer (skorper) med brunost og et glass oboy til frokost.

1 eple.

1 1/2 porsjon med Lasagne.

2 liter vann.

Blir vel litt popcorn når ungene har lagt seg:)

Har ikke vært helt i form i dag, så det ble litt lite mat tidligere i dag.

Skrevet

1 rundstykke med serranoskinke og egg/baconsalat

kyllingsalat

tikka masala kylling

nachos

og nå hører jeg kvikk-lunch sjokoladen roper på meg fra kjøleskapet..

vann, pepsi max og rauvin :-)))

Skrevet

En brødskive med jubelsalami og majones, drukket to kopper kaffe, spist litt potetgull og noen biter sjokolade.

Skrevet

En brødskive, en kompetanse, tre pizzastykker, en halv kyllunfajita og litt godis og chips. Har drukket to-tre kaffe og endel vann.

 

Ikke akkurat sunneste dagen i uka for min del, nei.. ;-)

 

Og HI: du har spist veldige lite...

Skrevet

Ett knekkebrød + appelsinjuice

Stroganoff gryte+ potetmos

Smågodt,potetgull, cola zero og vann..

 

Er vel nok usunt for i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...