Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Har ikke vært forelsket siden første året i et forhold.. Var sammen med min ex i 4 år. De siste årene hadde jeg ikke følelser for han lengre, men valgte å holde ut siden vi fikk et barn sammen. Har truffet en ny mann, vi har det fint sammen. Men har fortsatt ikke den forelskelse-følelsen Ingen sommerfugler i magen, "sveve-på-en-rosa-sky" følelse.. Men det er kanskje følelsen av usikkerhet som holder meg tilbake. Har fortsatt tilgode å treffe en som tar meg med STORM og som jeg digger på alle måter.. Huff, er en sånn "tenåringsforelskelse" noe som faktisk bare hører tenårene til?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 ÅÅ sukk.. ikke si det! Jeg SAVNER og være forelsket.. Håper jeg blir det snart;) OG at det blir gjengjeldt.. Masse lidenskapelig sex og kos.. å herregud jeg er desperat.. Et år uten nærkontakt tar på Jeg hadde aldri giddet å være med en jeg ikke iallefall var forelsket i i begynnelsen? Hva føler du for denne mannen da?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Vi er ikke sammen enda da, fortsatt på date-stadiet.. Datet i flere mnd nå. Har blitt så forferdelig kritisk til mannfolk etter flere dårlige opplevelser, så da ser jeg fortere feilene deres i starten.. Ikke mye bra! De sier kjærlighet gjør blind, men tror ikke det gjelder her altså Han er kjempeflink med datteren min, fin å se på for all del.. Men så er vi egentlig ganske forskjellige sånn ellers da, har innsett det! Han er snill, kjekk, ambisiøs.. Flere gode egenskaper det:) Kanskje forelskelse kommer etterhvert? Tror kanskje noe holder meg tilbake, er bare så vant til at enten jeg eller mannfolket på et eller annet tidspunkt går lei, og da skjærer alt seg, men gir aldri noe intrykk for at jeg tenker sånn.. HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Okei..Ser den.. Er på samme måten selv og har en del bagasje fra tidligere forhold her og .. men jeg skjønner fortsatt hvorfor du dater denne mannen visst du kke er forelsket?! Hadde jeg aldri giddet.. Visst det ikke er en skikkelig gnist der ved første møte gidd jeg aldri å treffe de igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå