Gå til innhold

fører blødninger til sykemelding (uke 11+0)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blødd en del siden uke 6, bare litt her og litt der, i uke 7+3 fikk jeg ul siden d blødde mye hadde smarter og kom klumper, alle trodde jeg hadde mistet,men alt var bra:) fikk oppfølging ul uke 10+3 og alt er fortsattt bra:) nå skal jeg til fastlegen på tirsdag og lurer litt på om jeg blir sykemeldt p.g.a blødninger...? noen som er blitt det evt ikke blitt det?

åper det litt for sliter med bekkenet og er veldig sliten i tilegg, men får dårlig samvittighet for jobben, og vil ikke bli sykemeldt om d ikke er nødvendig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Det kommer litt ann på hva blødningen komme av. Har og slitt en del med blødninger fra uke 8 er nå 23+1 og de komme enda blødninger inni mellom. men 14 dager siden sist nå BANK I BORDET. :-) Så lenge ul viser alt er greit i grunn så får du ikke sjukemelding vertfall de svaret eg fikk, men eg har gått sjukemeldt grunnet bekkenlåsninger/løsning. Det er slitsomt å gå å ha vondt heile tiden. Si til legen åssen du har det så får du enten redusert eller 100%.

Dårlig samvittighet trenge du ikke ha for du har andre en deg selv og tenke på og ut fra navnet har du kansje barn fra før. Så eg tenke du skal fungere i familielivet først og fremst. :-) :-)

Masse lykke til :-)

Skrevet

takk for svar:)

jeg har to jenter ja:) gyn sier at den kommer fra morkaken, og at nå somjeg har blødd er det mer sjans for å miste... kanskje morkaken fester seg, ??? er veldig stressende med å blø, syns ikke du? men hvorfor har du blødd? håper du slipper å blø mer iallfall. jeg er mye mer engstelig denne gangen enn med de to andre. føler meg så heldig som har fått to friske barn, og tar det ikke som en selvfølge,... klem

Skrevet

Okai.. da blir du nok sjukemeldt(overrasket vist ikke). tror morkaken din blir irritert og vil løsne ville eg sagt. Hadde de med nr 2 i uke 18. ( har 2 gutter fra før). Eg er ganske rolig denne gang syns eg og de merke dei rundt meg og. Eg har blødd i begge dei forje svangerskapene og å vet eg har noen unger som figther ;-) På han første fikk eg besjed etter fødsel at etter teorien å boka skulle han aldri overlevd, men han er i dag 8 år og frisk :-)

Denne gang har eg blødd for morkaka har låge foran fødselkanalen en periode og eg har hatt sår på livmorhalsen. Håpe og eg slepp å blø mer da nå. Eneste bløddningen eg vil ha nå er tegn blødningen før fødsel om 17 uker + - :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...