Gå til innhold

Dere som har fortalt den gledelige nyheten til familien..


Leirha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tenker jeg også.

HVis det hadde gått galt hadde jeg egentlig likt å delt det med familien på forhånd, slik at de kunne forstå og samtidig være der for meg... Det jeg tenker på er mer mine to sønner, jeg vil helst de skal få vite det først, derfor venter jeg noktil rundt 10-12 uker. Mye som må falle på plass først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i sommer, og kjente da det hadde vært godt om noen visste. Derfor fikk besteforeldre vite det ganske tidlig, det samme med våre beste venner. Alle kjempe glade :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg printet ut et bilde av en av mine positive tester, skrev en hilsen og pyntet rundt bildet. Så rammet jeg det inn. Jeg fikk tantebarnet til å gå bort med rammen til blivende mormor. De ble kjempeglade og veldig overrasket :) De sa også at de var veldig takknemlige for at vi valgte å si det til dem så tidlig. Jeg vil at de skal være en del av dette helt fra starten da jeg har et veldig nært forhold til familien min. Dersom det skulle gå galt blir det godt å ha dem som støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til svigermor fordi jeg vet hun er veldig spent og hun kjenner allerede til at vi planlegger en nr to. :) Hun ble veldig glad for at det sannsynligvis blir familieforøkning igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortalte det ja.. Til min familie i 5. veka.

Siden eg er kjent for å vera familiens diktskrivar, blei nyheten fortalt over middag iform av eit humor dikt på rim - 3 vers :D

 

Det blei meget godt mottatt ;)

 

Hadde nok aldri klart å venta 3 mnd med å fortelja.. Gjorde alle heilt klar øve at det fortsatt va tidleg dagar, so dei sku holda tett ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til søsteren min siden hun vet jeg har mistet tidligere, så hun ringer meg OFTE for å spørre om alt går fint med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til noen venner og samboerens bror :) han feldte en tåre, skal prøve å vente til jul med å fortelle det til besteforeldrene. Vi skal ramme inn UL-bildene og gi i julegave :) hihi Tror de får seg en ordentlig overraskelse!! Om jeg klarer å vente da!!

 

Jeg er lille søsteren(24år) i familien, så tror de syns det er rart at jeg nå skal bli mamma :) Syns det er ganske rart selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi deler opp:

- mine foreldre fikk vite det i går (4+2)

- min bror og hans kone får vite det på 6 uker (fordi de kommer på besøk da)

- hans familie og venner venter vi med til uke 12

 

Godt å ha en mor å dele dette med, og veldig nyttig med hennes innspill :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i uke 13 forrige gang og da visste jo alle at jeg var gravid, og jeg fikk mye støtte fra alle kanter. Var litt godt at flere visste om det når det først gikk galt, så denne gangen har vi sagt det til mine og hans foreldre allerede nå. Jeg er bare 4+5 idag. De ble veldig glade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...