Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Veldig bra, gode motorer. Problemet er at bilen gjerne ruster før motoren svikter
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Nyere biler har faktisk store rustproblemer uansett merke. Honda er en helt grei bil har jeg forstått. Uansett hva du velger: Du må tektylere understellet og vaske bilen OFTE spesielt underspyling i vinterhalvåret når veiene er saltet. Jeg vasker minst annenhver uke på vinteren, hver uke hvis været tillater det. Ikke antydning til rust enda. Tektylering må gjøres hvert 5. år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå