Gå til innhold

Hvor skal dere feire julen i år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det hjemme hos oss selv, svigerforeldrene mine kommer da og skal være her 1 uke, men allerede 2 juledag reiser jeg og mannen bort slik at de må være alene og passe ungene. Vi har selvsagt ikke sagt noe om at vi skal på kjærlighetstur til London!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år blir det hos foreldrene mine, har vært hos svigerforeldre to siste julaftener og hos mine på 1. juledag. Planen er å kjøre annenhver, men med kluss i forhold til turnuser o.l blir det ikke nøyaktig (vil ikke forlange at han feirer hos mine foreldre mens jeg er på jobb).

Skrevet

Er alene med datteren min og faren vil sikkert ikke ha henne i Jula. så blir vel hjemme hos foreldrene mine.

Skrevet

Hjemme hos oss selv, det er vi alltid.

Regner med at vi får besøk av mine foreldre, mine svigerforeldre og minst 3-4 av søsknene våre (jeg har 4 søsken og mannen har 3 søsken) med familie. Alltid fullt hus her på julaften :)

Skrevet

????

Dere får gjester og satser på å reise vekk selv, uten å ha spurt dem først om de vil passe ungene?

Vi skal feire hjemme. Hvor mye besøk vi får på julaften vet vi ikke foreløpig.

Skrevet

Mens mannen min må jobbe på selveste julekvelden så sitter jeg med 7 gjester + egne barn, men det blir kjempekoselig.

Skrevet

....og jeg tar med meg samboer og unge og drar på cruise i caribien ;)

"Dumme" sambo tror vi skal på et skikkelig billigcruise, men min julegave til han og ungen blir et 11-dagers ultralukseriøst cruise med Holland American Line...... Jeg fikk et tilbud som gjorde det billigere enn det sambo tror vi skal på........;)

Skrevet

Åh, det hørtes helt hærlig ut!

Selv om jeg personlig aldri kunne ofret julen for et cruise skulle jeg veldig gjerne reist på et ;)

Skrevet

Vi har ikke helt funnet ut av det enda..har termin lille julaften, så skal ihvertfall ikke til min familie som bor 16 mil unna. Blir nok enten her hjemme eller hos sambo sin familie.

Skrevet

Ja det hørtes jo koselig ut hi, håper de setter pris på den slags overraskelser... håper du tuller!

Skrevet

Jeg skal være helt alene. Datteren min skal til faren sin, og foreldrene mine skal være bortreist. Har ikke nettverk

Skrevet

Vi skal feire hjemme. Spiser middag hos mine foreldre også samles alle hos oss(alenemor med ett barn) til kaker, pakkeåpning osv:) Deilig så slipper vi drasse med gaver og sånt:)

Videre lurer jeg jo veldig på om du kødder? En reiser vel ikke bort når en får gjester? Og fins det ikke annet tidspunkt å ta kjærlighetsturen på enn i romjulen?

Skrevet

Hjemme i nybygd hus =) Får slekta på begge sider på besøk. Så blir vel rundt 20 stk rundt bordet =)

Skrevet

Hos mamma og pappa, som vi gjør hvert år :)

Er bare meg og barna, så vi har ikke mange valg :) Enten hjemme alene(kjedelig), eller sammen med mamma og pappa :) Valget er lett :)

Skrevet

Mest sannsynligvis hos min familie dette året. Pleier å ta et år til svigers, et hjemme hos oss og et hos mine. Grei nok ordning, synes det er lite mas å reise til svigers som har plass nok til oss alle, og foreldra mine bor jo i nærheten.

Skrevet

Vi prøver å få foreldre og svigerforeldre til å skjønne at vi vil feire jul her i vårt første hjem for første gang. Det virker ikke til å gå inn hos noen av dem...

Kos dere i Lundun.

Skrevet

Jeg tror kanskje det blir vår første jul som vi steller i stand her hjemme.

Da blir det svigers og oss. Hvis ikke drar vi til svigers.

Vi pleier være annenhvert år hos min mor og annenhvert år hos svigers.

Men satser på at vi kan ha det hjemme og invitere i år, første gangen, på tide:)

Skrevet

Har ingen planer, så enten hjemme bare jeg og datteren min eller hos mine foreldre:)

Skrevet

Dere reiser vekk uten barna uten å informere barnepasserne. Unnskyld meg, men var jeg (sviger)foreldrene deres ville jeg blitt sint for at dere ikke sa fra! Du får håpe de ikke legger andre planer, da.

Skrevet

vi skal feire hjemme hos oss, har en nyfødd på knappe to uker og ei på to år.. svigers og samboers søsken kommer, samt min mor og mine søsken og muligens mine besteforeldre.. er greitt å få ungene i seng når sukker og pakkerushet går over i overtrøtthet og sureføre i stede for å måtte ut i kald bil med to små å 1000 pakker for så å være alene fra klokken er 9-10 på kvelden.. :)

Skrevet

Tuller du eller, HI? Man reiser da ikke bort og regner med at svigers vil passe ungene??

Hadde jeg blitt bedt bort i jula til noen, og det viste seg at de selv skulle reise bort og la meg sitte igjen med ungene så hadde jeg nok heller reist hjem igjen.

Vi skal selv feire jul hjemme, første jul i stort eget hus. Mine foreldre og søsteren min med familie kommer.

Skrevet

I Singapore med mann og barn, langt fra mas og tjas. Gleder oss! :)

Skrevet

Jeg tenker at jeg drar til mamma og pappa, når jeg er ferdig på jobb (om jeg skal jobbe noe jeg vil) Min mann skal jobbe natt, og alle ungene skal feire jul med sine andre foreldre i år.

Skrevet

Dere kan da ikke reise fra barna i jula? Det er aldeles ikke normalt!

Skrevet

Hjemme, sannsyligvis med min mor og hennes samboer, pappa og kanskje ene onkelen min.

Som vi har gjort de siste 5 julene. Uaktuelt å feire med svigerfamilien, dessverre for mannen min, men han aksepterer det for han skjønner hvorfor og er enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...