Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Fikk tante blæh igår...å jeg som trodde det var en liten spire der Uff..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Prøvd lenge? Eller er du utålmodig? Jeg går inn i min 13 pp...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Her kom mensen i dag. Begynner utredning til uka, etter 2 år prøving og 4 aborter. Ikke alle statistikker det er like morro å bli en del av.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Utålmodig..men i forhold til deg bør jeg vel bare tie Har du ikke snakket med lege når du har prøvd så lenge?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Aaaw..stakkars deg. Skal sende deg noen gode tanker HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 13:14 her... Jeg har vært hos lege... De fant ingen feil på eggstokker og livmor, så nå venter jeg på svar, på blodprøven de tok... Kan f.eks være at jeg har lavt stoffskifte.. Skal inn til legen igjen innen 6 mnd, dersom jeg ikke blir gravid.... Jeg føler meg veldig mislykka... 13 pp også er jeg "bare" 22 år:-/
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Takk. Skulle jo skrive mer i ste, men hjernen kobla ut og jeg trykte send. Jeg ville bare si at skuffelsen nå faktisk ikke er like stor som den var i begynnelsen, man blir nesten litt avflatet i følelseslivet når man har gått på mange skuffelser. Så når mensen/blødning starter nå er det mindre stress og trist enn det var for ett år siden. Men vi krysser selvsagt fingrene og håper vi kan komme i mål vi og en dag. Og til deg må jeg vel bare si lykke til. Slapp av, ikkje gjør sex til en plikt, kos dere og ta en mnd i gangen.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Prøvde i 18 pp med første mann jeg... kjip følelse.. Og opplevde at d å få hjelp tok sin tid... ble gravid en liten stund etter pergokur Med han jeg har i magen nå tok det 10 pp =) og klarte det uten hjelp! =) fantastisk følelse... (bytta mann i mellom her..d må sies)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Hehe det var sikkert ikke meningen du skulle bli gravid nå Sånt som skjer, men kroppen gjør deg gravid når den er klar for det! Fatt mot!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 Takk til alle her som skriver;) Jeg er nok litt utålmodig...vil så gjerne. Men jeg ser det er mange som er myyyye mer tålmodig enn jeg! Flinke er dere! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå