Gå til innhold

Hva driver dere med i dag da? :)


Vildemy

Anbefalte innlegg

Og hvordan står det til?

 

Jeg har sovet godt og skal på cafe og lage pizza med kjæresten ! Og spise makrell i tomat som jeg har drømt om i heeele natt.. :)

 

Oktober er den mest spennende måneden spør du meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sovet godt jeg også, hatt en god frokost, skal skru sammen 2 Ikea komoder, så skal jeg og mannen en tur på kafe og spise grøt. I kveld blir det god mat og film på menyen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp rundt tolv og laget en omelett til meg og mannen :) Nå ligger jeg bare på sofaen og sløver.. Muligens jeg skal sove en liten time ;)

Ellers skal jeg gjøre litt husarbeid idag, rusle meg en tur og bare nyte før det blir god mat og film i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter siste helg på hytta, på en stund;) Sov lenge, vært på tur i et forferdelig vindvær. Nå er det hyttekos som gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Jeg og startet dagen med makrell i tomat, nam!! Ellers har vi hatt besøk, har vært på tur i det fine høstværet og nå er det handling på listen . Skal kjøpe god middag, snop, brus og leie film :D Deilig med lørdag :)

Ha en god helg dere andre også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten tur på sykehuset for oppfølging av prøver fra torsdagskvelden.

Venter og venter på frøken fryd i magen :) Resultatet av blodprøvene var bedre verdier og det er deilig.

Termin imorgen og håper fullmånen på tirsdag kan ha litt effekt dersom det går over tiden.

Det strekker og jobber imagen men vanskelig å si om det er kynnere eller smerter fra nyrebekkenbetennelsen som jeg har fått.

 

Ønsker lykke til med runde mager rundt om i landet.

Jeg gleder meg så utrolig til å få hilse på min tredje datter

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod tidlig opp med prinsessa idag. Og vi koste oss med god frokost og var ute i det friske høstværet. Så fikk vi besøk av et vennepar. Senere lagde vi pizza og fikk mormor på besøk. Nå står dippen i kjøeskapet og potetgull og smågodt er handlet inn. SÅ nå blir det film og kos med kjæresten resten av kvelden :)

God helg alle dere vakre og spente damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...