Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har sugd 3 stk til de har kommet i munnen min... men til den 3dje personen så smakte sæden helt jævlig...ikke salt som de andre, kunne minne om beisk heimbrent : o normalt?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Eksen min smakte sånn beiskt, men han hadde drukket den dagen, så kanskje derfor? Var ikke spesielt godt hvertfall, ekkel bismak lenge etterpå
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Mat setter smak på døden. Spesielt asparges gjør at det smaker vondt. Tror det er ananas som skal gi god smak..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Sæden selvfølgelig, ikke døden. Damnyouautocorrect...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 hærregud blir kvalm av å lese innlegge ditt. Har du seriøst problemer eller siden du har sugd 3stk????????????????????
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Har aldri sugd min mann slik at jeg fikk sæd i munnen, kroppsvæsker er ikke helt min greie, men har som sagt sugd han, men han sier fra når det kommer!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 marihuana og hasj og andre rusmidler setter en bitter smak på sæden har jeg blitt fortalt. Ellers er visst både epler og ananas anbefalt for smakens skyld. Men det er nå litt ekkelt uansett syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 det skal vist være veldig sunt for huden så det er bare smøre på dere;) gjør det vær morgen jeg. hihihi.. i ansiktet..har en superflott hud:))
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 vi heller anbefale sammenpisket eggehvite til den er stiv og blande en stor skje homming og litt sitron i og bre det utover ansiktet til det stivner enn ekkel sperm. Hjelpe meg, hva tenker mannen din om deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå