Gå til innhold

skal ikke sæd smake salt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sugd 3 stk til de har kommet i munnen min...

men til den 3dje personen så smakte sæden helt jævlig...ikke salt som de andre, kunne minne om beisk heimbrent : o normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen min smakte sånn beiskt, men han hadde drukket den dagen, så kanskje derfor? Var ikke spesielt godt hvertfall, ekkel bismak lenge etterpå

Skrevet

Mat setter smak på døden. Spesielt asparges gjør at det smaker vondt. Tror det er ananas som skal gi god smak..

Skrevet

Sæden selvfølgelig, ikke døden. Damnyouautocorrect...

Skrevet

hærregud blir kvalm av å lese innlegge ditt. Har du seriøst problemer eller siden du har sugd 3stk????????????????????

Skrevet

Har aldri sugd min mann slik at jeg fikk sæd i munnen, kroppsvæsker er ikke helt min greie, men har som sagt sugd han, men han sier fra når det kommer!

Skrevet

nei, men det har tydeligvis du x)

Skrevet

marihuana og hasj og andre rusmidler setter en bitter smak på sæden har jeg blitt fortalt. Ellers er visst både epler og ananas anbefalt for smakens skyld. Men det er nå litt ekkelt uansett syns jeg.

Skrevet

det skal vist være veldig sunt for huden ;) så det er bare smøre på dere;) gjør det vær morgen jeg. hihihi.. i ansiktet..har en superflott hud:))

Skrevet

vi heller anbefale sammenpisket eggehvite til den er stiv og blande en stor skje homming og litt sitron i og bre det utover ansiktet til det stivner enn ekkel sperm. Hjelpe meg, hva tenker mannen din om deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...