Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er 24 år og har 2 litt lange rynker i panna!jeg vurderer helt særiøst å få botox.... er jeg alene om å være ung og skrukkete??
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 De "rynkene" i panna er det helt normalt å ha. Det er ikke rynker engang, uten dem vil du se ut som en uttrykkløs polert dukke.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 ja, men det er jo rynker...altså når jeg ikke lager grimaser/beveger ansiktet så er de der, selv avslappet...DET er vell rynker???
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Så jeg som er 37 år og aldri har hatt disse strekene i pannen er en uttrykksløs polert dukke Ja ja
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Noen har de og noen har de ikke. Det har vel med arv og genetikk å gjøre, ikke at du som er 37 har vært mindre bekymret eller flink med hudpleie.. Du som er 37 sliter vel heller med mere begynnende rundt øynene tenker jeg.. Hilsen ei på 35 som ikke liker smårynkene som begynner å sette seg rundt øynene og "myse"rynka i panna
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg som er 37 har heller ikke sagt at jeg har vært flinkere eller ikke med hudpleien enn HI. Det vet jeg ingen ting om. Bare syns det var morsomt det anonym 1 lirte ut av seg:) Ja jeg har noen tynne fine linjer under øynene, men sliter ikke med de. Ikke enda i alle fall. Jeg syns ikke det gjør noe om Hi har lyst å gjøre noe med disse strekene/rynkene om dette er noe som irriterer henne.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Hi her jeg har vært snill med huden min bortsett fra en sommer i syden hvor jeg fikk 2 gangs forbrenning og etter det føler jeg at huden min er blitt mere ødelagt(har gått jevnlig til hudpleier både før og etter så huden _skal_ være tatt godt vare på)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Du får høre hva hudpleier synes Kanskje er det bare noe du selv tenker over?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 jeg er 35år, og har prøvd botox rundt øynene. Helt FANTSTISK resultat Jeg er ikke noe jåledukke i det heletatt, ser egentlig mye yngre ut enn hva jeg er. Man blir ikke uttryksløs, om man ikke tar for mye. Vil anbefale deg å få det gjort hos en hudlege, det er de som er speialister på området. Jeg skal iallefall ha påfyll etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå