Gå til innhold

Vil gå ned ca 5 kilo på en mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til matforslag over en dag? Og bør jeg da trene masse? Er alenemamma og har ikke tid til så mye treening, men vi går masse hver dag! :)

Poppa opp på vekta i morgest, 55 kilo.. er 160 cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. men da veier du da ikke et gram for mye.. I mine øyne så er 50kg noe som hører ungdommen til, ikke voksne kvinner, med hofter og pupper og muskler..

Skrevet

Vet at 55 kilo ikke er mye, men synes bare kiloene har klistra seg helt feil på! alt sitter rundt magen ;s

Skrevet

du klarer ikke på en sunn måte å bli kvitt så mye når du er såpass slank på en måned. Og gjør dud et på en usunn måte, kommer alt tilbake veldig fort.

Fettet over magen r nærmest umulig å bli kvitt, jeg er 58 kilo og 170cm høy. Tynne armer og bein men stoooor mage og har også pupper da.

Fettsugning er nok det eneste som kan hjelpe meg, går du ned 5 kilo betyr det ikke nødvendigvis, at det er magen din som blir mindre.

Finnes ingen metode for å slanke vekk akkurat det fetter man vil bli kvitt

Trene litt mer, spise litt sunnere og ta det langsomt, så mister du ikke så mye muskler

Skrevet

Men da er trening for å prøve å få flytta på kiloene det rette, ikke forsøke å gå ned i vekt ;)

Skjønner deg, er alltid rart å gå opp i vekt når man er vant med ei vekt.. men det er bare tall.. Jeg har slitt med overvekt i åresvis, men har gått ned mye.. mange sier at jeg ser helt bra ut som jeg gjør nå, men jeg vet jo at "her inne" så veier jeg ca 20kg for mye fremdeles.. ;)

Prøver å ikke være så opphengt i de tallene.. det er ikke de som er viktige :) Det er faktisk tusen ganger bedre at du trener og har en sunn kropp, enn at du veier 5 kg mindre ;)

Skrevet

Huff, kanskje jeg egentlig bare skal være fornøyd?:) Før jeg ble mamma for 2,5 år siden veide jeg 65, så har jo gått ned ti kilo ekstra etter fødsel..

Uansett hvor mye jeg trener er fortsatt magen der! HI

Skrevet

Tror nok det beste er å jobbe med seg selv med å bli fornøyd som man er. Kanskje hvis du trener deg til mer magemuskler, så vil du bli mer fornøyd? Uten å tenke på vekta.. Er nok mange som aldri blir kvitt magen etter å ha gått gravide, uansett hvor mye de går ned.. Men med mer definerte muskler kan man kanskje bli mer fornøyd som man er?

(Jeg veide 116 før jeg begynte å slanke meg, og har gått gravid tre ganger, så jeg trenger operasjon for å bli kvitt min mage ;) )

Skrevet

Kanskje lurt ja.. Magen min er slapp den :( Huff.. Må vel bare peise på med situps!

Skrevet

Du er alt for tynn allerede! Skjønner ikke hva du skal gå ned i vekt etter? Høres ut som en barnevekt du er ute etter. Min datter på 18 veier mer enn det med samme høyde, og hun er tynn! Jeg selv er 165 og 72 kg, noen mnd etter fødsel. Har vel igjen 5 - 7 kg å gå ned før jeg er fornøyd.

Skrevet

Huff, forstår frustrasjonen selv om det ikke bør være ett stort problem for deg.

Jeg er 163 høy og veier 62 kg. Jeg ser lettere overvektig ut og hørte til og med min far kommentere til min mann at jeg var blitt "voksen i kroppen gjennom årene". Er 41 år og født 2 barn, siste for 5 år siden.

51 kg var min gjennomsnittsvekt før første graviditet. 54-56 kg ville jeg følt hadde vært riktig for meg nå. Hos meg sitter fettet fast på

1. mage.

2. rompe og lår

3. overarmer

Jeg har prøvd å gå ned, men det er ikke lett.

Skrevet

Er ikke ute etter en barnevekt nei, men er da alldeles ikke for lite å veie 50 kilo dersom man er lav i utg.punktet? :) Har en BMI på 21, normalt det da.. er ikke det. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...