Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Dere som handler klær til barna deres på Nøstebarn,er dere fornøyde? Har nettopp bestilt litt forskjellig selv, så det hadde jo vært interessant å høre
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 Ja! Deilige klær. Husk å vaske de for hånd!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #3 Skrevet 8. oktober 2011 Lite fornøyd og bestiller ikke mer derfra. Overpriset og klærne ble tovet, de ble harde og strømpebuksene gikk det hull i nesten med en gang. Vasket alt for hånd, men likevel så ble de stygge og ødelagt nesten med en gang. Aldri mer Nøstebarn.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Det varierar litt. Elskar ullpysjen, ribbuksa til storebror og ullfleecedressen til babyen. Strikkahalsen synes eg og er grei, den er veldig elastisk så den passar både eittåringar og vaksne. Halsen i fleece med borrelås synes eg er litt knotete å ta på. Har nokon bodyar i ull (ikkje prøvd ull/silke), fordi eg likar fargane, men synes dei fort vert litt slamsete ved halsen. Spesiellt når eg må gni litt for å få vekk gulp. Strømpebukser har eg ikkje derifrå, sidan eg har høyrt at det vert fort hol på desse. Eg har ny vaskemaskin, og vaskar kleda på ullprogram med vaskemiddel frå nøstebarn. Dette går bra med nokon maskiner, medan andre tovar kleda så dei krympar litt.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Er super fornøyd med de fleste klærne. spes uteklær som ulldresser,lue, skinnfell +++ Og har mange venner som også brukker merke, har aldri hørt noen klage på de!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Vi har mye Nøstebarn til jenta vår. Noen ullribb bukser og ullribb gensre pluss en ullfleeze dress kjøpte vi til henne til ettårsdagen, og det kan hun fortsatt bruke. Det syns nesten ikke at det er brukt, og hun har krabbet rundt ute med det i flere sesonger. Klærne toves hvis man vaskes det i maskinen med for mange plagg sammen. Jeg vasker maks tre plagg av ullribben sammen, men de trengs ikke å vaskes så ofte
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Hun er nå tre år (jeg som skrev at hun fortsatt kunne bruke ullklærne sine)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 jeg hadde en ull/silke body derfra, med knapp i halsen. Liker ikke konvolutt hals. Bodyen var kjempe fin. Har også hatt en trømpebukse og noen ulsokker fra nøstebarn. De likte jeg ikke. Strømpeuksden var utrollig rar i passfrmen og de nuppet noe så vanvittig. så ikke ut etterhvert. Så det betaler jeg ikke penger for igjen. Syns også nørstebarn er atfor dyrt til å ha i barnehagen
Gjest ->>- Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Vi har handlet en del fra Nøstebarn, og er varierende fornøyd. Fargene er jo fine, men jeg synes ikke kvaliteten på trøyer og bodyer er allverdens. Stygg tendens til at knapper løsner eller at trykknapper er så harde at det kommer hull rundt dem på no time. Ullribbuksene er geniale, og ullfleecen god (men sistnevnte ikke eksepsjonell i forhold til andre ullfleeceprodusenter).
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 Vi handler mye fra Nøstebarn, men har etterhvert blitt meget selektiv på hva jeg kjøper derfra. Det jeg liker best er ribbebukser og gensere (min favoritt) ullfleecedressen, finlandshettene både de tynne og nå den i ullfleece, har også hatt andre luer som jeg likte godt. Halsen er også fin. Joggedressene med stripefelt på knærne og stripete gensere er også kjempefine. Ullfrotte bukse + genser er fine, men litt tykke til å bruke inne og kanskje litt tynne til å bruke som mellomlag på vinteren. Men etter noen år har jeg funnet ut følgende mht andre klær fra nøstebarn: Bodyer, longser og noen trøyer krymper i vask i vaskemaskin selv på det fineste ullprogram. Pysjen er fin, men Janus sin pysj liker vi absolutt like godt - og den koster halvparten. Generelt bør nøstebarnklærne vaskes for hånd, og det gjør jeg altså bare ikke!! Jeg kjøper meg ikke arbeid Derfor velger jeg heller annet merke (Janus er best syns jeg) på bodyer, trøyer, longser, sokker og pysjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå