Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Jada, vet at noen av dere syns det er superteit, men tipper det er flere enn meg som ser på.. Noen som vet hvilken episode som gikk i går? Og evt hvor på nettet jeg kan se videre episoder? Finner bare nettsider som viser deler av episoder og sånn.. Tusen takk! Hilsen home-and-away-slave
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er også superhekta på home and away. Har fulgt med siden det startet på Tv2 ;D
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 ellers går den i reprise på mandag.. i 14-tiden er reprisen! Jeg også ser på hver dag!! Skulle ønske jeg kunne få se de fra starten igjen..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Tenkte nok det var flere tilhengere her ja :-) Vet om reprisen, men er nysgjerrig videre. Lyst til å se mer. Skal snart på ferie, så tenkte jeg skulle være oppdatert før jeg dro. Til daglig tar jeg opp episodene hvis jeg ikke er hjemme ;-) Hilsen slaven :-D
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 episodene ligger på youtube. De er delt opp i to deler, men det gjør ikke noe. Jeg har sett laaaangt fram i tid. Hvis du forteller meg hva som skjer på home and away nå, feks hva som skjedde den siste episoden som gikk på tv2, så kan jeg legge ut en link her til neste episode.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 jeg tar alltid opp jeg også.. Men er avhengig av teksten for å få med meg helheten jeg da.. er så elendig dårlig i engelsk, så da hjelper ikke youtube.. eller gjør det innimelllom, skjønner jo det meste Men finnes alle episodene fra episode 1 der eller??
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 Det er ikke tekst på toytube nei, men det går bra for min del, selv om jeg ikke er er kløpper i engelsk. Jeg fant episode 1: http://www.youtube.com/watch?v=ay1PqQY2FZU Hva skjedde den siste episoden som gikk på tv2 da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå