Gå til innhold

Endelig er det offentlig :)


Villa Perlesukker

Anbefalte innlegg

Jeg ahr vært her inne i noen måneder nå men ikke sagt hvem jeg er.

 

Bare signert med VP.

 

Det er altså meg :) Vi ville vente med å kunngjøre det til vi var kommet over 12 uker og fått gjort noen tester i London.

 

Alle testene kom tilbake positive og vi har i dag fortalt barna at det kommer en baby i April :)

 

Vi gleder oss masse. Og jeg gleder meg til å bli kjent med dere.

 

God helg til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til dere begge :)

 

Ja nå kan vi slappe litt mer av og kose oss frem til april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sandyBay1

Gratulerer så mye og må bare si at du er kjempedyktig assa :)

Synd du ikke bor i nærheten av Sarpsborg. Makan til kaker da :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandyBay1

Ca terminen er rundt 1-2. april, men skal ta keisersnitt 14-15 dager føre pga riskiko svangerskap :o)

 

Morro å være gravid i voksen alder faktisk, og 4mann nå da. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 4 på meg også :)

 

Føler meg litt gammel med mine 36 år :) men men hehe. Jeg håper å føde normalt i alle fall.... har hatt 3 normale fødsler så det håper ejg går greit.

 

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nr 4 i magen, godt å gjøre det offentlig. Her kommer det for dagen i morgen, gleder meg :) Skal fortelle 3-åringen det i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig er det offentlig! en god følelse hær over det å bekker over 12 uker :) skal si det til Ungene idag :) at di skal bli storesøsken <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, Villa Perlesukker!! Gratulerer! Jeg er fast følger av bloggen din og kjenner at jeg gleder meg veldig til å følge med videre nå!! :) Håper på masse spennende ideer og inspirasjon til babyshower, dåp osv! :)

 

Håper forresten det går bedre med deg nå, leser at du har vært dårlig. Det har jeg også, men begynner heldigvis å bli bedre. 14+1 i dag. :) Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ipeggy: midt i april. Jeg har vært sinnsykt syk. Ligget flat i senga i nesten 8 uker i strekk. Klarte ikke spise mat før klokka tre på dagen... og drakk bare saft og vann....

 

Glad den perioden er over....

 

Nå ser vi frem til masse baking og deilige oppskrifter hiihi.

 

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres ikke noe hyggelig ut akkurat... Jeg må si meg grundig imponert over at du har klart å opprettholde bloggingen i den perioden da! Godt at du er ferdig med den perioden nå. Kan ikke ha vært lett med tre barn fra før!

 

Jeg har menstermin 8.april, så da er jeg vel en uke eller to foran deg? Gleder meg veldig over å være over i den "lette" delen av svangerskapet, og synes det er flott å endelig få litt mage!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...