Gå til innhold

Er så godt å være ferdig med vinterklærne som måtte kjøpes. :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snart i mål her også.

Kjøpte vinterdress(Reima på salg) forrige uke

Venter på sko og votter i posten fra Ellos. Og så må jeg kjøpe en tykkere lue.

Ellers passer en del fra i fjor enda, som fleecedress, ulldress, ullundertøy.

 

Må muligens ha en tykkere dress til lillemor på 5 mnd også etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde alt i hus før september var over, og det er godt å ha det gjort! Vi har kjøpt Reima vinterdress, Viking Goretex sko + neoprenstøvler istedet for Vikingstøvler som han hadde i fjor. Barnehagen anbefalte disse neoprenstøvlene da de er lettere enn Vikingstøvlene som er litt stive spesielt til de mindre barna.

 

Så har vi supplert med 2 par Reima votter, hadde 2 par fra i fjor, noe ulltøy, men hadde masse fra i fjor som ennå passer. Kivatluer x 2 passer også fra i fjor. Har kjøpt ny ullfleece-finlandshette fra Nøstebarn, samt ny hals derfra. Fra nøstebarn har vi også 2 sett med ullribb-genser og bukse, de er supre. Så har han fått et hjemmestrikka sett med genser og bukse i ull.

 

I fjor da han var 2 år brukte vi hele vinterhalvåret ullundertøy (body og longs) og over der genser og jobbebukse i ull. I år når han er 3 år blir kanskje det litt varmt (han er jo mer i aktivitet nå), og derfor tror jeg vi går for vanlige bomullsgensere og joggebukser over ullundertøyet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterklærne var i hus i vår, ble kjøpt på salg.

Og nå er vinterskoene også i hus, så nå kan snøen bare komme :) Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler en ullbukse/fleecebukse, hansker til skole og til hjemme, og kanskje noen flere ullsokker, men har sju par nå. Og en vinterbukse til å ha hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg begynner å få det meste i hus ja...

Vinterdress ti eldste kjøpte jeg på salg nettopp til 199kr, minsten arver etter største når det gjelder dress.

Har kjøpt vintersko og cherrox.

Hansker/votter har jeg sikkert fra i fjor, mener jeg har ganske mye..men det ligger i boden inntil videre..er ikke særlig kaldt her enda, 11 grader.

Luer har jeg også, muligens det blir å kjøpe 1 til hals til barna....

Vinterjakke til eldste kjøpte jeg på 70% salg i sommer, og minsten arver største sin vinterjakke:)

Litt ull kjøpte jeg på tilbud i vår, og resten har jeg kjøpt nå...

Flecce har de masse av...

Trenger kanskje litt mer ullsokker...og kanskje noen ullongs til..spørs hvor lang vinteren blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ferdig med det i vår jeg, kjøpte dresser på salg, haha. Veldig kjerring, men veldig greit også ;)

 

Ullklær kjøpte jeg også på salg i vår. Eldste trenger nye vintersko, det er den eneste utgiften vi har på slikt nå i år...jo forresten, yngste trenger kanskje ny vinterjakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...