Gå til innhold

Toyota avensis - plass til tre unger i baksetet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typ 1 nyfødt, 1 treåring og en 5åring (i sånn pute med rygg) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilsomt. Nå har jeg bare to, men med de bilstolene som de har er det IKKE plass til en tredje stol. Har Maxi Cosi Cabriofix m/base og Akta Graco Duologic2, begge festet med isofix.

Skrevet

Damn! Men takk for svar;)

Skrevet

Jo det er plass! har akkurat samme som du, en på pute med rygg, en i bakovervendt, og babyen i babysete men UTEN base. Da går det fint;)

Skrevet

Tror du da må prøve mange seter for å få det til. Vi har to Britax Kidfix festet med isofix og da er det ikke plass til en på 9 år uten sete i midten, men mulig det hadde gått med noen andre seter.

Skrevet

Isofix setene tar ekstra plass da de ikke kan settes fast helt inntil siden.

Vi har Merchedes E st.vogn, den er omtrent som Avensis i str vi får inn 3 seter bak.

Har to barn på 2, og en på 5.

Skrevet

får plass til 3 bakovervendte seter i vår avensis!

Men må da feste 2 stk acta graco duologic uten isofix (isofix er som regel plassert mot midten, så da blir det ikke plass) + et maxi cosi sete til baby i midten uten base..

syns ikke det er optimalt, og vi har det kun når vi feks har besøk. (har ikke 3 unger selv)

Skrevet

Jeg har acto graco (eller noe sånt) til 3 åringen (uten base), og til babyen tenkte jeg bruke den som mellomste hadde (izi sleep), også uten base.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...