Mamma til to gulljenter Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Er ute etter noen gode bøker. Noe man nesten ikke klarer å legge fra seg, selv om klokka nærmer seg to på natta, og man må opp om fem timer for å gå på jobb..... Litt lei krim, så tenkte mer i retning drama eller historier fra virkeligheten. Hva har du lest som du kan anbefale videre?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Om du ikke har lest "havets katedral" og "fatimas hånd" av Ildefonso Falcones, burde du absolutt lese de:) "Saras nøkkel" er en annen god bok, men da ble det endel tårer:)
Mamma til to gulljenter Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2011 Takk for tips! Har ikke lest noen av disse. Har blitt tipset om Saras nøkkel tidligere også, så tror jeg skal forsøke å få tak i den imorgen. Tar gjerne imot flere tips - høsten er lang....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 De første to bøkene jeg anbefalte er mursteiner, så du kommer nok til å lese en stund på de;) Hilsen forrige annie.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 "Noen kjenner mitt navn", Little bee" og "Barnepiken" er veldig gode bøker.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Etterpå av G. G. Musso, En dag av David Nicholls, og liker du Havets katedral av Ildefonso Falcones vil du også like Stormenes tid av Ken Follett.
GlynisAnonymis Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Sarahs Nøkkel er veldig bra:) ellers har jeg mine 4 hellige: -Fay av Larry Brown - Renkesmed av Sarah Waters -A tree grows in Brooklyn av Betty Smith - 1000 strålende soler av Khaled Hosseini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå